Adet düzensizliğim başladı ne yapacağım ya?

Üç aydır böyle ilk ay beş gün sonra ki iki ayda 10 gün erken oldum. Normalde yasmine dkt hapo kullanırdım ama emzirme döneminde kullanmıyorum.

Adet düzensizliğim başladı ne yapacağım ya?
Cevapla