Adet günüm çok düzensizleşti, ne yapmam lazım?

benim normalde adetim düzenliydi ama son 2 aydır düzensiz oluyorum geçen ay tam 10 gün gecikti bu ay 7 gün gecikti geçen ayın döngü süresi 42 gün bu ayın 39 gün sürdü ve hamile kalmaya çalıştığım için böyle gecikince şüpheye düşünüyorum ve can sıkıyor bana yardımcı olur musunuz neden böyle oluyor

NOT; doktor yumurtaların iyi sadece bir tanesinde küçük sıvı oluşmuş yani stres kisti çok küçük dedi o yüzden yumurta çatlamamış adet söktürücü yazdı içtim 1 buçuk gün sürdü adetim geçen aydı kafam çok karışıyor :(

Adet günüm çok düzensizleşti, ne yapmam lazım?
Cevapla