Adet düzensizliğim ve sancım çok oluyor, ne yapabilirim?

Merhaba ya benim korktuğum birsey var bnde adet duzensizligi var geçen 23 gün gecikmisti bu sefer 4 gün erken geldi ve aşırı karnım kasıklarim ağrıyor midem bulanıyor halsizlik var bunu araştırdım polikistik over veya yumurtalik kıstı olabileceği gibi bir şeyler çıktı bu hastalık olanlar böyle belirtileriniz var mı çok korkuyorm üstelik gebe kalmak istiyorm 6 aydır evliyim olmuyor yardım edin ne olurrr😔
Adet düzensizliğim ve sancım çok oluyor, ne yapabilirim?
Cevapla