Yıllar önce regl olduğum için çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

Benim günahım neydi adet oldum adet benim için uğursuzluk demek 😭

Yıllar önce regl olduğum için çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla