18 yaşındayim ve cok yanlislarim oldu pişmanim simdi ne yapmayalım?

14 17 yaslarim arasinda cok yanlislarim oldu 4 kisiyle ciktim bu zamana kadar cok pismanim simdi yeni yeni farkediyorum yanlislarimi bidaha elim erkek eline değmicek kapandimda yeni. Sunu farkettim başka yerlerden isteyen cikiyor mahalleden cikmiyor cocukken yapilmis hatalar bir genç kızın hayatına mal olurmu?
18 yaşındayim ve cok yanlislarim oldu pişmanim simdi ne yapmayalım?
Cevapla