Ya ben hak etmedim mi?

Adam akıllı karın ağrısından kivranmali regl ağrısı varken niye ekstra bel ağrısı ve mide bulantisiyla uğraşıyorum kardeşim ben ya? Bir de tüm gün çalışırken ilaç aldım üst üste tekrar alamıyorum, hava kaynıyor sıcak su koyamiyorum yemeği bile midem almıyor. Böyle put gibi sağa sola dönüp geçsin diye bekliyorum da nerdee..

Ama neyse ki buraya soru yazabilcek kadar motivasyonun ve enerjim var o yüzden daha fazla aglamiycimm. Sakince karın ağrısı çekip ağrı kesiciyle kurtulmayi hak edecek kadar iyi bir kızım ben tamam mı?

Ya ben hak etmedim mi?
Cevapla