AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Evet ben de yaşıyorum abartma gibi olmasın ama yerlere yatığım zamanlarım bile oldu bazı kişilerde şiddetli olabiliyor.
Şu an reglim ve abartılıyo diyenlerin hepsine boydan giriyim
Sakin
benim bazen hic bir sey anlamam
ama o ay hasasam
ve adet se olduysam deliriyorum
acidan dogumda yaptim
dogum acisiyla esdeger oluyor
Kadından kadına değişir diye düşünüyorum, bazen benim çok ağır sancılarım olurken bazen normal geçebiliyor bence bu kişisine göre değişir.
Kadından kadına fark var bazı kadınlar hastanelik olurken diğerleri hafif sancılar geçiriyor hatta hiç sancısız geçirenler bile var
Ya çok enteresan bişey bence İlk günü ölü gibisin her yerin ağrıyor sonraki günler sanki hiç o ağrı yaşanmamış gibi libido artması
bende cok kötü geciriyorum. adet olmadan önce gögüslerimde öyle bir sanci oluyor ki artik psjikolojimi kaybedip bu kadar olmaz gögüs kanseri miyim acaba ya dedirtiyor. kendine iyi bak sinirlenecegin insanlarla muhatap olma he he de gec.🌷
Bir benim mi ağırmıyor hemde hiç çıplak ayak falanda gezerim reglken atlet şort giyiyorum hiç ağrım olmuyor zaten hızlı bitiyor benimki
İlk 2 gün ben ben değilim zaten daha olmadan 1 hafta sancısını çekiyorum gerçekten çok kötü durumda oluyoruz sonra abartiyosun diyorlarya daha da sinir oluyorum ben regl olduğumda kocam umursamazsa cidden fenalık geçiririm aw
Acı esikleri değişebiliyor ama çok abartiyolar o kadar da çok agrimiyo acindirmayinn kendinizi siz acı görmemişsiniz
herkesin agrı seviyesi degisiyor biz abartmıyoruz siz kücümsüyosunuz
Kücümsemiyorum ben onun en acı seviyesini de tattım hemsirelik okuyorum ve arkadaşlarımla denedik regl ağrısını hatta erkeklere bile tattirdik sahte de olsa en acı eşiğini actirdim gene de sizin gibi ağlamadım çok citkirildimsiniz nazlanacak birini ariyosunuz
düzgün tatsaydınız o zaman kalp kriziyle es deger oldugu arastırılmıs bisey siz bos yapuyosunux
Phauahauahah ulan andaval en acı eşiğini tattım ne demek düzgün tatsaydiniz diyo bide Allah'ım pajauahjwhwjwbaj boş yapan sensin safinaz
ula canım kaç tane video izledim hepsi çarpılur gibi kıvranıyo erkeklerin bok gibi aletle denediysen bi bok olmaz zaten
Mal ya valla oğlum kivrandi hepsi zaten ben mi hissetmiyorum yani abartiyosunuz
tamm kanka
Bok gibi alet diye bir şey yok hocanın kendisi denedi oturttu testis ağrısı da denedik meraklanma
Twmam kanka en narin en minnoş sensin
lan beyinsiz ben minnoşum narinim mi dedim canım kabul etmedim sadece senin acıyı kaldırabilmen fazladır ben napıyım pislik
Phauahahwhwuwwv ağzını topla mikmiyim ha
kes be
Kesersem içinde kalır
ya ergen misin ya oscmaşdöwşdm
Ergen olan sensin kaç yıllık acıya dayanamiyo ezikk
dayanamadığımı soylemedim sadece acılı olduğunu söyledim ve ezik ne ya ergen diyene bak
Kanka yaş 18 daha ergenlikten çikamamissin bana mı ergen diyosun Allah'ın beyinsizi beynin olgunlaşmamis daha sen kendini büyüdüm mu saniyosun
ula nerden biliyosun 18 olduğumu değilim 18 canım mısın sen küçük beyinli “ezik”
G3rizekali profilinde öyle yazıyor andaval 15sin o zaman
15 yaşında pjihuafah
ben yazmıyorum hala uğraşıyosun işsiz canım 23 yaşındayım ufak beyinli
Wppaosioabsksjskbw patladım 23 heeee inandım hadi tam tam
sıkıntılı mısın canım seni gel kanıtlıyım ufak beyinliye bak
Hadi kanıtla bekliyom sjeneknee
Papağan misin takılı kaldin heralde paooskeowmelekeoe
ig ver
ben küfür yazıyorum uygulama canım yazıyor yoksa iyi küfretmiştim sana papağanlıktan değil
Sen ver ben bakim
ben niye veriyim ya inanmayan sensin
bak ya yazıyprum ya yazıyp çıldırcam
Bak bu sitede kimse diş geciremedi bana geçen dışı de kırdım o yüzden en ufak hakaretime hesap gidiyor bikmislar artık benden sen yenisin belli ben kimse karsiisnda susmam kufrune iyi sokmusum bende
hay senin gibi uygulamanın ecdadını
tamam sik kıran memati baş
Daha çok cildiracaksin ben susmam
Aferin adam olacakzin adaaammmm
umarım sende olursun minik beyin
Herşeyin o kadar düşük ki adamla bir karakter yapisini bile ayırt edemiyosun ben ezecegim sen susup oturacaksin
Peki 15 yaşındaki ergen
ben karakter lafını acmadım karaktersiz bile demedim sizofren cocuk
Bura 18 üstü yalnız annene söyle de azıcık saat tutsun sana bı kadar tel oynamak zararlı senin yasindakilere
Hadi naşşş
Adamlikta bir karakter yapısı ya cahil cühele
lan velet sen ver ig atıyım bana papsğan diyene bak
karakter konusunu ben açmadım mal mısın
Ben niye ıg veriyom abi sosjsosnsksj kendini gösterecek olan sensin yqrram
Senin kadar değil emin ol
kimlik tarihi atıcam yüzümün olduğu hesabı niye veriyim ayrıca inanmayan sensin ben niye veriyim
Ayh lütfen hızlı yaz ablası işlerim vaarrğ hejebdjebe
Annneninkini verme ama
Özele gel o zmn
annem 23 yaşında nasıl olsun allahım
Yqrraaammmm sen 23 sen bende gœtumu verrim mmk pajsosjssons ablaninkini mi vercen yoksa
ay uğraşırdımda ciddili aptalsın boş beleş papağan gibi yok abla yok anne mal mal sohbetler hadi ordan git allah için
Uğrassana bi
Gitmiyorum naabican
Çok kötü olduğu zaman ölüp bitiyorum neredeyse çok kötü bı acı Allah kimseye yaşatmasın.
Bazı aylar aşırı ağrım olurken bazı aylar hiç olmuyor… ama çok olduğu zamanlar gerçekten zor geçiyor
Ağır kaldırmak ve ya üşütmek ağrıyı etkileyebiliyor.
Of cidden çok kötü her regl olduğumda bayılma derecesine geliyorum içtiğim suyu bile kusuyorum
Abartılıyor diyen erkekler sanki yaşıyor, ağa okulda ağlıyorum normalde kemiğim kırılsa ağlamam
Hayır o ağrı asla abartilmiyor sanki iç organların birbirine bağlanıyor 🥺
Ben ağrı çekmiyorum ama çrvremdeki insanlar çok kötü oluyor 1 kere çektim gerçekten korkunç
Az önce regl oldum ve o kadar çok ağrıyor ki, anlatsam bile empati harici zor anlarlar.
Çok şükür adet olup olmadığımı ruhum duymaz burada genetik faktörler devreye giriyor:))
Kişiye göre değişiyor. Herkeste aynı seviyede ağrı yapmadığı için yorum yapmak güç
Adet sancısı olmayan kadın az ama o da fazla büyük bir sağlık sorunu olabilir
Ne abartılması şu an ağrıdan kıvranıyorum duramıyorum çeken bilir ne olduğunu.
bence karnini bir oksa, bazen stres falan daha cok agritiyor
Kişiye göre değişiyor, kimine göre şiddetli ağrılı kimine göre hafif ağrılı olur
acıdan karnımı kesmiştim ben abi kesinlikli çok kötü bi şey o acıyla her şeyi yapabiliyo insan
Benim neredeyse hiç ağrımıyor çok şanslıyım öyle olanlara Allah sabır versin
Papatya çayı içmek bana iyi geliyor karnımın şişkinliğini alıyor sinirimi yatıştırıyor ve ağrıma iyi geliyor
ayy regl ağrısı çok fena...
Yani bu güne kadar hiç abartılacak kadar sancım olmadı bazen ağrısız atlattığım bile olmuş
şu an reglim sancı abartılmıyor bir de aşırı sinir geliyor bana deli oluyorum😒
Yanı bilemiyorum benim Hiç ağrımıyor çünkü
Erkekler Ne Diyor
abartılıyor
Abartıcı
Keşke bir gün bu ağrıyı çekseniz. Karından sonrasını kesip atasınız gelir. Ağrıdan bacaklarım bile sızlıyor
Hadi ya geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim. Regl öncesi 3 gün sancı oluyor ama o hafif. Anlįyorum olacağımı olunca da işte böyle uykudan uyandırıyor. Ağrıdığı için sinirleniyorum sinirden ağlayasım geliyor😂
😊 ilgi istersin sen şimdi
😂😂 Herkes ister. Ama kimse olmayınca iki büklüm kendine iyi gelecek şeyler yapmaya çalışıyorsun
Hahah üzdü 🤷🏻♂️🤦🏻♂️😊
😂😂
Bizimde bir günaydın yazanımız yok 😂
Günaydın😂😊
Haha sağol yavru sanada 😊
Teşrkkürler😂
💛🤗
Gerçekten zor
Size sormak lazım
İnşallah olur
Çok geçmiş olsun
O kadar haklısın ki