AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Abartı falan değil. Her bünye aynı değil, bazılarının gerçekten çok ağrısı oluyor. Empati yapmak lazım. Normal bir isyan bu
Kızlar nekadar güzelse ağrılarıda okadar fazla alıyo 🤣
Mesela eda uffff uffff nasıl canı yanıyordur...
Maalesef 2 gün önce aynı durumdaydım çok korkutucu neyse sakin al az kaldı bitmesine
Evet, muhtemelen ara ara ilk gün olduğu için az az sancı gelir. İlk 4 saat gibi olmaz
Hayır abartılıyor tabikide cok kötü sancılı aylar oluyor canın cıkıyo beyler kadınların değirini bilin
benim genel karın ağrım var sıcak su torbasını kaynar koyup göbeğim yakiuorum e soruyla ne alaka neyse abartilmaz yani karın agrisi berbat
bal şerbeti yapıp iç ağrıyı hafifletir. kanamış suyu bardağa koy içine birkaç tatlı kaşığı bal koy iç bi dene. ama balı kaynatma.
Bende polikistik over sendromu var, adet olunca midem bulanıyor kusuyorum ağrısından kıvranıyorum bikaç ağrı kesici alıyorum ama yine de geçmiyor sancısından çığlık çığlığa bağırıyorum🥺 en son dayanamayıp hastaneye kaldırılıyorum
Kesinlikle abartılmıyo karnımın üstüne fil oturmuş gibi hissediyorum baş ağrısı, bulantı, sinir, baş dönmesi ekstradan tabi
Abartilmiyor çok acıyor gerçekten diyorum aşırı acıyor ağladığımi bilirim hastanelik olduğumu bilirim abartmiyoruz
Sen bir de okulda ya da iş yerinde olduğunu düşün uzanmak istiyorsun bacakların titriyor ama uzanamiyorsun çok kötü
Kesinlikle abartilmiyor. Gercekten kotu ve agir bir agri
Abartılsa yersiz olmaz, bazen çokça şiddetli ağrılar çekebiliyoruz.
bende hic agri olmuyor sivilce, siskinlik ve surekli ac olma oluyor 😖😖
Asla abartılmıyor buna emin olun, abartıyor diyenler benim her ay en az 3 gün çektiğim ağrı da mı abartı? Veya uydurma? Ağrı kesiciye rağmen geçmiyor zaman zaman iğne vurunduğum oluyor. Karşıdan konuşmak kolay. Gidip youtube da izleyin regl sancısını, git gide ağrının şiddetini arttırarak cihazla ağrıyı erkeklere verdikleri bir video var, belki biraz olsun "abartıyorlar" diyenler anlarlar.
https://m. youtube. com/watch? v=y9O0afG7unc
Karnını yumruklama ayağını sıcak suya koy sıcak su torbası koy karnına iyi gelir
regl olduğumda karnım ağrımazdı bende gariplik var o zaman
Benim de ağrımıyor ağrırsa da çok nadir
Hayır, gerçekten de vay anasını avradını dedirtecek bir ağrı.
Kesinlikle katılıyorum inşallah Allah herkese anlayışlı bir eş nasip eder🙏
Ben ölüyorum resmen ölü gibiyim çok halsiz oluyorum of of berbat geciyor
Bence abartılmıyor o ağrının tarifi yok çok kötü bisey
Hayir ben de öyle oluyorum ağrıdan bayıldığım anları biliyorum kızların işi gerçekten çok zor
Çikolata kistin ya da polikistik overin olabilir jinekolojik muayene olmalısın
Regl sancısı çok normaldir çünkü adet döneminde rahim duvarı çok incilir ve dökülmeye başla istiyorsan ağrısı dayanılacak gibi değilse doktora gidip onun için bazı sakinleştirici ilaçlar vermesini söyleyebilirsin
Bazen çok oluyor ağrısı o zaman da dayanılmaz bir hâl alıyor. Ama ağrı olmasa bile duygusallık artıyor bunun için birbirimizi anlamamız lazım, gerçekten abartılmıyor:)
Yyaaa canım ne yaparsan yap geçmiyor ben hastanelik oluyorum ama direkt önce kendimi duşa atıyorum suyun altında 1 2 saat bekliyorum
neden çektin takibi?
Ben ağrıyı biraz hissediyorum ya hatta hissetmediğim zamanlarda oluyo
Bu nedir anlamadım
Ben de oyleyım biz de bir şey mi var😱
Uhh oh...
😱😱😱😱😱😅
Regl dönemimde hiç ağrım olmaz ama abartıldığını da düşünmüyorum. Ablam nerdeyse ağrıdan ağlıyor
Abartı? Ölüm gibi bir şey oluyor ama ölmüyorsun 😃 . Ben de dün yaşadım 4,5 gün sürüyor ilk gün ağrı oluyor sadece o da bazen. Hiç ağrı olmayan zamanlar da var.
Hayır bende çok ağır geçiriyorum bu yüzden tedavi bile gördüm kalidren diye bir adet ilacı kullanıyorum gayet memnunum ilk gün alıyorum asla kesmiyor parol beni mahvediyor sadece 🥹
Hayır brufen kullanın banada doktor vermişti regl ağrılarım için
Ben de seninle aynı durumu yaşıyorum yaşım ilerledikçe ağrılarım artmaya başladı bu yüzden tek çare agri kesici
Erkekler Ne Diyor
Abartılıyor fakat bi iğne yaptırın da geceyi rahat geçirin
PATLADIM
Bu kadar ağrı olmasında bir problem vardır bence, normal gelmiyor bana.
Çekmediğin acıyı nereden bilcen bilip bilmeden konuşmasan iyi olur
Mantık çerçevesinde konuşuyorum, insan vücudu o kadar muazzam bir şekilde oluşmuş ki, can yanacak kadar bir acı, ağrı varsa orada anormal bir durumun olacağını tahmin etmek zor olmaz, biraz mantık kullanmak yeterli. Yorumumda normal olmadığını belirterek doktora gitmesini gerektiğini öne çıkarmak istedim, olay sadece bu ama sen nasıl ve ne şekilde anladıysan artık çok fazla bişey demeye gerek yok
Yani o kadar ağrının olması normal eğer anormal olsaydı çoğu kızda problem olurdu
Ağrıdan değil büyük bir ağrıdan söz etmiş, soruyu soran arkadaş. Normal ağrı hakkında bişey demedim zaten
Bende zaten o kadar ağrıdan dedim yani çok anlamında her neyse
👍
Regl ağrısına lafım yok abartılmıyor. Ama regl öncesi sonrası falan çok abartılıyor bence
Yok o da abartılmıyor? Regl öncesi gögüsler hassaslaşıp ağrıyor, karın ağrıyor ve psikoloji iyi olmuyor olsam da kurulsam diyorsun 4 5 gün ve sonra oluyorsun. Ama bittikten sonra rahatlama geliyor
Ya bunda da erkekten bir beklenti içinde olmazsın ya 😂
ne beklentisi ya sadece anlayışlı olur demiş hemen pay çıkarma kendine
Ablacım sana bir şey mi söyledim ben şimdi hemen saldıraya geçiyorsun git ötede oyna kurban olayım ne kadar çok abartıyorsunuz regl olayını
Regl sancısı kalp krizi kadar acı veriyor ve biz bunu en az 3 gün çekiyoruz abarttığımızıda düsünmüyorum.
Aşağıda yorumlara bakalım isterseniz muhakkak aralarında birileri abarttığınızı dile getirmişlerdir
Kadınların hiçbiri abartıldığını söylememis sadece erkekler söylemis
İnci tanesi duruyekta mesela bu ikisini gördüm şu an daha bakmadım sonra
Tamamda kadınların çoğu abartılmadığını söylüyor
Tamam ablacım bu yorumuma bu kadar takılmanıza gerek yoktu bu benim kişisel yorumun bana göre abartılan bişey olduğunu dile getiriyorum
kardeşim ben her ay bu sancı yüzünden ayağa kalkamıyorum hiç anneni kız kardeşini veya ablanı bunu yaşarken görmedin mi?
Görmedim
ilerde eşini görürsün o zaman ona da aynı şeyi söyle de ağzına etsin senin
Bizim cukumuzu kesiyolar kral gibi duğun yapioz ayip size tuuuu
Ne diyorsun be abla ne diyorsun be abi
Türk kızı çok narin. O kadar millet ile tanıştım hiç biri regl şöyle böyle demedi. Ancak Bizim türk kızları şöyle böyle diyor.
Her kadına aynı ağrıyı hissettirmez regl. Bazıları hiç ağrı hissetmez bu dönemlerde. Bazıları da ağrıdan ağlar. Yani narinlikle alakalı bir şey değil bu
Hayırdır butun Rus ülkesindeki kızlarla konuşup regl ağrılarının ne kadar olduğunu mu sordununuz? Tanıdığınız 3-5 kişi var onlarla kıyaslama yapıyorsunuz
Uvercin hiç bir zaman rus arkadaşım olmadı. Çoğu Avrupa ülkesi var güneydoğu doğu Asya ile bağlantım oldu gittim yaşadım yaşıyorum da. Özellikle doğu Asya da biri regl olduğu için şöyle böyle demedi.
Abartılmasa da bazı kızlar bu durumu avantaja çeviriyor bence
Sıcak bir havlu ile masaj yapsan iyi gelir.
Gelecekte esinin sana bu konuda nasıl davranmasını brkliyorsun ne gibi yaklaşmalı
Onu yapana tavsiyem eli agır böksör birine yaptırsın agrı diye dert tasası kalmaz
Çok geçmiş olaun maalesef elimizden bir şey gelmiyor
Benim şeyimden kan gelse ölürüm lan ben 😀
Biz ölmüyor sürünüyoruz 😂
Kanlı ishal diyorum ben buna 😄
İshal karın ağrısı vs.😐
İyi mısın bari? Uzun zaman oldu bu cevabı vereli
Tekrar regl oldum😅 Yine ilk gün birkaç saat süründüm şimdi rahatım😂
Kaç günde bir oluyor seninki?
Bu soruyu 1 ay önce sorduysam 28 30 gün arası demektir😂
O kadar oldu mu ya? Ben bayadir girmiyorum uygulaya 😅
Olmuş valla😂😂
Yaşlanıyoruz işte görüyor musun 😂
Zaman hızlı geçiyor maalesefff😅
Evet, farklı şartlarda olaydı sana kahve ısmarlardım ama olsun 😄
😂😂 Teşekkürler kahve içmiş saydım ben
😄 seninle konuşmak güzeldi. 😊
O aciyi yasayan bilir biz nekadar desek de bos
Kesinlikle. Sevdiğiniz veya eşiniz varsa o günlerde onu daha çok sevin mutlu edin sadece😊
Bekarim ama en sevdim duygusal anlar regl iken sevismek cunku kadinin regil acisini azaltiyor ve tatli guzel ya
Azaltıp azaltmadığını bilmiyorum. Dinen uygun değil ve dinen uygun olsaydı bile kanlı kanlı hoş değil bence🤷♀️
Kanli seka yapmicam zaten sevismek diyorum o farkli
Ona dikkat etmedim😂 Ben seks algılamışım. Sevişmek iyi gelebilir evet
Iyi geliyor zaten :)
Deneyimlemedim ben. Doğru olabilir
Her kadında farklı olabilir. Rahat diyeni de var
Çikolata iyi geliyormuş 🤣
Geçmiş olsun inşallah atlatırsın olayları
Ağrıyordur çözümü de var
Çözümü ne
Geçmiş olsun Allah gönlüne göre versin
Bilmiyorum hiç yaşamadım
"doğum sansıcı gibi" diyorlar
Ben ağrıdan uyuyamıyorum ağlıyorum ölmek istiyorum
Ama doğum sancısı daha kötüdür bence yine de
@DefneÖzkaya valla bilmem öyle diyorlar :D
İnsanlar çığlık atıyor doğum sancısında
@DefneÖzkaya neden bunu diyorlar bilmem ama sancıyı ona benzetiyorlar ssen daha iyi bilirsin ağrısı nasıl
☺️☺️☺️
Ay bunu atmicaktim
@DefneÖzkaya :D :D
ee beni takip etmediniz :D
Doğum sancısı eminim ki daha beteridir. Allah bizlere sabır versin
bazaen gerçek çok olur
Agri her zaman kötüdür
Bu kadar uzun sürüyor mu
ilk gün ilk saatler yani 3 saat falan delirmelik ağrı sonra sancı sonrası normal
Her kızda da mı böyle
Abartmak adettendir
Yaşamadan bilemezler 😅
O şey sadece bakireler de oluyorsa tedavisi beli
Ama ikisindede oluyormus
aynen bakirelerde
Geçmiş olsun
Bol kahkaha işi hafifletir
Tam tersine güldürmek ağrıyı arttırır.
O zaman sen benim daha önce tanıdığım her kadından farklisin:)
Masaj yaparak yardımcı olur kanki 😉