İnternet alışverişinden ped aldım, 4 poşete sarıp getirmişler. Ne alaka, ayıp olarak mı görüyorlar?

bu öyle Trendyol'dan falan söyleyip de 4-5 günde gelen bir şey değil arkadaşlar.. Anlık market alışverişi.. acil ihtiyacım oldu, söyledim. 4 tane poşete sarmışlar tek pedi.. ne alaka ya?

İnternet alışverişinden ped aldım, 4 poşete sarıp getirmişler. Ne alaka, ayıp olarak mı görüyorlar?
İnternet alışverişinden ped aldım, 4 poşete sarıp getirmişler. Ne alaka, ayıp olarak mı görüyorlar?
Cevapla