bu öyle Trendyol'dan falan söyleyip de 4-5 günde gelen bir şey değil arkadaşlar.. Anlık market alışverişi.. acil ihtiyacım oldu, söyledim. 4 tane poşete sarmışlar tek pedi.. ne alaka ya?

bu öyle Trendyol'dan falan söyleyip de 4-5 günde gelen bir şey değil arkadaşlar.. Anlık market alışverişi.. acil ihtiyacım oldu, söyledim. 4 tane poşete sarmışlar tek pedi.. ne alaka ya?

Birkaç gün önce aynı şey başıma geldi. İsim vermeyeyim ben de anlık bir sanal marketten sipariş vermiştim. Poşeti seninkiyle aynı, yani aynı uygulamadan alışveriş yapmışız.
2 poşete sarılı halde geldi benim ped siparişim de seninki gibi. O kadar saçma ki. Bunda ayıp olan bir şey yok ama saklama gereği duymuşlar.
Bu yeni bir uygulama olabilir bu arada. Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım. 2 gün önce ilk defa oldu ve şimdi aynı şeyin senin de başına geldiğini görüyorum. Demek ki tesadüf değil, bundan sonra böyle yapacaklar. Ayrıca, biz pedi gazeteye saran bakkalcı amcalarla mücadele ederken bir de başımıza sanal marketler çıktı.
Peki ayıp olarak görmüyorsanız siz neden soruyu gizli sordunuz? Gayette açıktan sorulabilecek bir soruydu bu.
Kendini söylediğinizle yaptığınızda uyuşmuyor bu daha düşündürücü. Hijyenik bi ürün ve paketi herhangi bi darbede zarar görebilecek türden konulan poşetlerde doğaya dönüştürülebilen telalardan olduğu için sarmışlar bunu bu kadar abartıpta başka anlamlara yormanıza gerek yok her şeyden bi şey arıyorsanız gidip kendiniz alsaydınız bi zahmet poşete koymadan elinizde eve getirirdiniz (!) daha soruyu açıktan soramayan zihniyet.
evet ayıp bir şey yok ama işte hani milletin gözüne de sokulmaz bu tek poşet yeterli olurdu o da taşıma amaçlı kullanılırdı ayıp bir şey yok elbette eczaneye girip prezervatif almakla ped almak aynı şey bence
Ped ayıp bir şey değildir de poşete sarılması neden bu kadar zorunuza gidiyor, adamlar ayıp olduğu için öyle getirmiyor, siz kadınlar çok komik varlıklarsınız
Ayıp değil ama belki sen çekinirsin diye düşünceli bi davranışta bulunmuşlar bence sonuçta getiren kurye erkek
Dört poşet evet biraz fazla olmuş. Bunu yanlış anlamaya gerek yok. Çünkü bazı insanların pedlere karşı bir çekingesi ayıptır algısı maalesef ki var. Bunu istesek de değiştiemiyoruz
4 poşete de sarmasalar bu sefer nasıl kargo diyeceksiniz net olun bi ap
Bacım senin utanmadığınl nerden bilsinler utanmıyosun anladik o zman peki neden gizli sordun soruyu
Önceki müşteriler rica etmiş de olabilir çünkü bazı kadınlar özellikle poşette gözüksün istemiyorlar
Sen değilde bazı kadınlar çok sıkıntı yapıyor, şikayet ediyor ayıp değil zaten ama onalrda bazı müşterilere göre davrnaıyo
Bnd trendyoldan başka marketlerin sanalindan sipariş verdim hc öyle bsi yasamadm. İlk defa gördüm ya
En azından siyah poşete koymamışlar o daha kötü
kaç poşet ekledin peki gizli bu tip yerler fazladan poşet eklemezler çünkü 😅
Bir poşete koysalardı şey dicektin: ya ne kadar özensiz bir paketleme üstelik bu özel bir şey. Takılmayın yani bunlara sadece kadın için özel ve mahrem bir şey olduğu için öyle yapmışlar.
Seni düşünüp beleşe poşet vermişler yaa daha ne istiyosun
bosuna israf cidden ama maalesef bu ulkemizde hala bir tabu meselesi
1 poşedi anlarım da sarmak ne alaka aw. Bu doğum ölüm kadar normal bir durum.
Satıcıya alakalı bir durum değil muhtemelen alanlardan tepki aldıkları içindir.
Doğal bir oluşum ne var ki bunda? Millet olarak hala aşamadık ne yazıkki.
Keşke gerçekten ayıp olan şeyleri görseler de onları sansürlemeye çalışsalar. Çok yazık
Ne güzel işte İnce Bir davranış neden rahatsiz oldun ki
nesi ince davranıs pardon? ped utanılanacak bırsey degıl kı ben gazeteye saran bıle gordum ... nasıl sampuanı alıyorsak pecete alıyorsak ilaç alıyorsak onu tek posette baskaları gormesın mantıgında verıyorlarsa ped ı de oyle vermelıler.
kadınlarımıza bunu asılamak lazım. Utanan kadın utandıran yıne kadın. Kadınlar kendı aralarında cozup bu meselenın normal bır sey oldugunu topluma kazandırırlarsa erkeklere b. ok yemek duser kımse de sorgulayamaz.
*vermıyorlarsa
Elinde bayrak gibi sallayarak getirecek değildi herhalde hem sana noluyor bı git görüşümun altından git başka yere salça ol
empatıden yoksunsun
Bu kadına saygıdan gelir bana yapılması hoşuma gider
başka ürünler de alınca o ürünlerden ayrı poşete koyuyolar ama 4 taneye denk gelmedim iyice abartmışlar. Bu millet eğitilmez valla kaçıncı yüzyıldayız hala pedi ayıp görüyolar
Müşteri memnuniyeti odaklı hizmet işte herşeyden bişey çıkarınca hoş olmuyoo yani hem de eko paket almışın dev gibi napsınlar üstüne mum dikip mi getirsinler? Herşeye alınma aşko soru da kasma bebeim
Senin utanmaman için koymuş olabilir ya da getiren kişi utanmıştır ama saçma yani kız olan herkesin temel ihtiyacı sonuçta ayıp bir şey değil
bunlar yüzünden ülke gelişmez. ayıp değil günah değil. pislikler.
Prezervatifi de o zaman elimizde gezdirelim mi istermisiniz
Getiren kurye utanıp çekindiyse belki ondandır.
saçma
Ben olsam alırım poşeti geri iade ederim 😀
dangul dungul hareketler işte
Off iyice duyar kastınız ya
Napsin adam elinde sallaya sallaya mi getirsin ne istiyosunuz
Cidden bazı kızlar yani öyle istiyor göze soka soka yapıyorlar bazıları da çok aşırı kasıyorlar kendini siyah poşet falan
poset bile parali sevin
25 kuruştan 1 lira
o değil de fiyatı ne kadar oldu
Oledir dediğin gibi evt
Çok duyar kasıyor sunuz
Abartacak bişey yok
Bence daha çok zarar gelmesin diye yapmışlardır yani kargo içi zaten görülmüyor ama öyleyse bile yanlış yapmışlar pedin nesi ayıp.
Size de iyilik yaramıyor. Utanılacak bir şey değil evet ama naziklik yapıp utanabileceğinizi belki getiren kurye erkek olduğundan ondan çekinebileceğinizi düşünmüşler. Yok arkadaş bu insanlara iyilik yaramaz
Bende bır ara kuzenım ıcın aldım bır zıncır marketten... sırada kadınlar hep tuhaf tuhaf bakıyordu enteresan bır mılletız... Regl ın nesınden utanıyor bu ınsanoglu... sağlık acısından o donemın ne kadar onemlı olaudugnu bılmıyorlar galıba..
Bu neyin takıntısı? Bizde prezervatif alırken gözünüze s. okalim. o halde. Herşeyin Bir adabı var ayıp günah diye değil mahrem diye birşeyler usulüne uygun alınır satılır
@126Pınar İşinize geldiği gibi yorumlamayı bırakın. Sağlık açısından kullanıyorum hastalık kapmamak için kullanıyorum. Hijyen ürünü prezervatif te. İkiside genital bölgeyi çağrıştıran ürünler aralarında bir fark yok. Saçma sapan takıntılar icatlar cikartiyorsunuz saracaklar tabiki ped bu gözümüze. s. okmaya ne hakkın var
@126Pınar geri yapmayın herkesin erkek kardeşi babası oğlu eniştesi erkek kuzeni vs vs yakını olan erkekler var. Kurye getirecek kuzenin enişten açacak kapıyı ee şey pınar hanıma ped getirdim ooo iyiymiş kanka ver deyip alacak enişten baban çıkacak karşısına damat o ne hiç baba pınara ped gelmiş te onu vereceğim. Allah aşkına biraz mantıklı olun
@126Pınar kapalı poşette gelmesi bile kadınların zoruna gidiyor ayıpmı günah mı neden siyah poşete koyuluyor vs vs çok duyduk bunları. Herşeyin bir adabı var bende bundan böyle prezervatif alırken kasiyer e gelip çilekli tırtıklı geciktiricili vs vs prezervatif var mı diye bağıra bağıra soracağım ayıp mı günah mı sağlık amaçlı kullanıyorum
@126Pınar herşeyin bir adabı var böyle şeylere takilmaniz çok saçma tabiki gizli gelsin tabiki görünmesin. Bu günah olduğunu ayıp olduğunu göstermiyor ama senin anavatan kan agliyorsa bunu benim gözüme. sokman hiç hoş değil o senin mahremin
@126Pınar yapmayın lütfen poşete koyulmasundan bile rahatsız oluyor kadınlar mahrem degilmidir bu bı baksir bile alsak mümkün olduğunca gizlemeye çalışıyoruz biz erkekler böyleyiz ayıp mı yooo değil ama edep diye bir şey var
@126Pınar ne akaka on poşete koysun ne var bunda siz rahatsız olacak malzeme arıyorsunuz bence. Bir dönem de bayan değil kadın olayı vardı 😁 nekadar sacma bir durum bildik bileli bay erkek bayan kadın demektir şimdi çıkıp bayan değil kadın dediğinizde saçmalığın dibine vurdugunuzu düşünüyorum.
@126Pınar hanfendi saçmalamayın ona ne ayibindan müşteri memnuniyeti için görünmesin diye öyle yapıyor görünse ummadığın bir erkek açsa kapıyı kuryeye hoş olur mu neden bukadar takintilisiniz. Adam hiç posetsiz de gönderir banane der karım değil kızım değil öylece gönderir. Çok sacma takintilariniz var gerçekten
@126Pınar ayıp olarak gören yok senin adet olduğunu bilmek zorunda değiliz erkekler olarak. Has öyle diyorsan bizim prezervatif durumu da markette biz alırken senin çocuğun da sakız zannedip anne bende istiyorum derse bizi suçlama çünkü ayıp değil 😁
Toplumun bazı kesiminde öyle bir algı var. Her ne kadar ayıp olmasa da göstere göstere de göndermenin bir ma'nası olmaz bence. Abartı bir tepki vermişsiniz.
Arayıp markete sormak yerine buraya sormak da çok etkileyici.
Marketi arayıp bilgi alabilirsiniz
Hayır hijyenik yapısı bozulmasın diye öyle yapılıyor. Tenine direk temas eden bir ürün ve hasta olabilirsin. Bu sebeple dikkat ediliyor
Hijyenik yapısı pedi açarsan bozulur ne boş yapmışsın be abi
Üretimden rafa raftan sana gelene kadar çok yerden geçiyor. Aslında hakikaten boş yapmışım... bana ne ya, nasıl isterlerse öyle göndersinler
Belki de sağlığınızı düşündükleri için daha iyi sarmışlardır, belki getiren elinde ped görünmesinden çekindiği içindir. Anormal mi sence?
Sende bunu kendine dert edip saga sola anlatma geregi duydun. Haberlere de cikaralim mi hocam?
Bence daha Uygun ne olduğu belli olmayan adamlar getiriyor
Bu ayıp değil ama uluborta belli olmaması senin için daha iyi
1 poşet yeterli diye düşüyorum hem doğal bir şey
insan lar artık çok berbatlaştı
bende öyleyim bu ülkede daha fazla kalmak istemiyorum artık bu yüzden başka bir ülkeye gitmek istiyorum bir kaç yıl sonra pişman olucak insanlar var etrafta
Yanlış düşünüyorsun her iki konuda da birincisi onlar asla pişman olmaz biat kültüründe pişmanlık yoktur ikincisi ve en önemlisi başka ülkeye gitmek en kötüsü ve tehlikelisi gerekirse burada kalıp savaşacağız bazı orta doğu gibi Ülkeler haline gelirsek ilk onlar kaçacak ve keleşi kaptigim gibi hepsinin topuklarina birer tane ve su dingil olanlara da en başta tabiki
aynn öyle olucak başka ülkeye gitme şansın varsa git kanka burada durum vahim yani cehalet yönetio ülkeyi bence
Kanlı olarak bana satabilirsin çok yüksek fiyat öderim kskskskksaj
Sanki silah zoru ile mi alıyoruz Allah allaaahh para verip alcaz
💔
İnşallah senin kocan ya da doğacak oğlunda benim gibi olur aminnnnnn
Hayatında aldıktan sonra olur ya da oğlunu doğru yetiştirsen bile hoşlanır bu Tür şeylerden ben bedduamı ettim keksjjsndnd
Getiren utandı belkide
neyinden utanıyor
Ped ya da tampon bazı bireyler için halen tabu
Ya kullan işte boş tatava yapma
bedava poşet mis
Zarar görmesin diyedir
Seni düşünüp öyle yapmışlar benxe
Müşteriyi düşünüyorlar
4 poşet parası almadılarsa sıkıntı yok
Niye görmesinler arap zihniyetinde bu memleket 😀
Yağmurda ıslanmasın diye sarmışlardır
canlı yardım a sor
Ne yazikki bu ülke böyle arap ulkesi gibi d
Getiren kişi utanmış olabilir
neyden utanacak be saçma
Ayıp tabii yok bide sergileselerdi
E sorun ne
Ayıp😐
Kadinlarin pedi
İyi yaptın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?