Normalde reglim çok düzenlidir.21 günde bir. Ama şimdi bir ayı geçti. Reglmişim gibi kasıklarım ağrıyo ama olamıyorum. Adet çözücü?

Adeti çözecek bir yöntem?

Normalde reglim çok düzenlidir.21 günde bir. Ama şimdi bir ayı geçti. Reglmişim gibi kasıklarım ağrıyo ama olamıyorum. Adet çözücü?
Cevapla