Her ay regl ağrısı normal mi, her regl ağrısında ne yapılmalı nasıl hızlı geçer?

Her ay regl oldugumda sancı çekiyorum bacaklarim karnim ağrıyor ve midem bulaniyor 4-5 saatte geciyor bu ağrı. Agri kesici icsem bile çoğu zaman fayda etmiyor. Fayda ettiginde de reglimi kesiyor gibi oluyor. sicak torba koyuyorum karnima o da fayda etmiyor daha fazla midemi bulandiriyor. ne yapmaliyim bilmiyorum herkese soruyorum normal diyolar ama aşırı ağrı canımı sıkıyor. Bunu gecirmek icin yontemleriniz var mi acaba?
Her ay regl ağrısı normal mi, her regl ağrısında ne yapılmalı nasıl hızlı geçer?
Cevapla