Reglimden 10-15 gün sonra kasıklarda/yumurtalıklarda ağrı ve yoğun akıntı oluyor, sanki şeffaf regl gibi. her ay olur, sebebi ne?

şişkinlik de oluyor, rahatsızlık veriyor yani 1-2 gün. neden oluyor?

Reglimden 10-15 gün sonra kasıklarda/yumurtalıklarda ağrı ve yoğun akıntı oluyor, sanki şeffaf regl gibi. her ay olur, sebebi ne?
Cevapla