
sorun olan sol taraf.
ayağım takıldı ve çok kötü agrimisti o zaman. internette okudum tırnak kökündeki hücreler zedelenmis ya da tamamen ölmüş olabilirmiş.
boyle bi sey yasayan var mi
kotu bi swy olur mu ya korktum açıkçası?

sorun olan sol taraf.
ayağım takıldı ve çok kötü agrimisti o zaman. internette okudum tırnak kökündeki hücreler zedelenmis ya da tamamen ölmüş olabilirmiş.
boyle bi sey yasayan var mi
kotu bi swy olur mu ya korktum açıkçası?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Duzeldi mi 😶
inan bilmiyorum
eskiye göre sanki bi tık daha uzun gibi ama
bi sorun çıkarmadı çok şükür
duruyo öyle
kökünde iltihap vardı krem kullandım geçti sadece o kadar
Allah allah cok garip ilk kez duydum
Ayak şeklinde cok guzel nazar mi degdi 🙂
o siralar evden disariya cikmiyodum. nasıl nzar değsin 😂 hepsi sakarligim yuzunden
Tırnak kesmek sakarlık degil ,🤣 ama sen oyle diyorsan oyle olsun
bana mesaj atar misin bu konuyu takip etmek isriyorum 😅
ay kesmek degil zaten ayagim takildi o yuzden böyle oldu ajshajsjaj
Ne sıkıntısı var ki
bende bilsem zaten akdhajsj
1 ay önce ayağım takıldı
fena acıdı yani. yeni yeni ağrısı geçti.
uzamiyo o gunden beri
kotu bi sey olmasindan korkuyorum
Batma veya ağrı var mı
batma yok.
ağrı vardı sadece ama şu an yok
Tırnak kesimin yanlış bu arada
evet zaten onu baya derin kesmisim
kestiğim gun oyle oldu
daha da uzamadi kaldi oyle
galiba kokundeki hucreler öldü
çünkü baya kötü acıdı yani
Yavaşlamış olabilir büyüme hızı biraz daha bekle bide tırnakları düz kesmeye çalış
o birwz hatali kesim oldu ya maalesef
teşekkür ederim
Ne demek her konuda yanındayım 😇
Ne Büyük dert gerçekten
değişik değişik konuşma sinirimi bozma benim
ağrıyo diyorum
bilgin yoksa boş konuşup kalabalık yapma gereksiz
Ya doktora gitmen gerekiyor burası çözüm mü gerçekten buradakiler ne anlicak
bende biliyorum doktora gitmem gerektiğini abla Allah razı olsun
Vitamin eksikliği sağlıklı beslen
Iyi görünüyor
abi bi aydir uzamiyo
ayrica iyi falan değil
aradaki farka bak
tırnak içe çökmüş gibi
Benim de ayda bir uzuyor, ayak tırnakları geç uzar bir şey olmaz beyaz tenli minyon musun ayrıca
ya ama diğerleri uzadi bunda tik yok
aynen öyleyim
Hücreler zedelenmistir en çok, yeniden iyileşir, tırnak ölmemiş yani daha, hücreleri ölse kararma olur, morarma olur
Minyonlara zaafım var