Regl döneminde ağrı çekmek istemiyorum var mı bir çözümü?

Kızlar inanılmaz ağrım oluyor her ay bir hafta yataktan kalkamıyorum ağrıdan

Regl periyotlarim 72 güne çıktı ilaç kullandım adı yazz dı hiç bir etkisi olmadı

Prolaktin hormonu değerlerim yüksekti doktorum bir şey görmediğini ama regl olamadığım için yazz ilacını verdiğini söyledi

İnsan sorguluyor bir şey yoksa neden 72 gün regl olmuyorum neden bu kadar ağrı çekiyorum ve artık gerçekten ağrı çekmek istemiyorum ayrıca regl travmam oluştu regl olacağımı hissettiğim de direk ağlamaya başlıyorum ben bu ağrıyı çekmek istemiyorum diye gerçekten çok yoruldum ağrı çekmekten önerisi olan var mı

Güncellemeler
+1 yıl
Ağrı kesicilerin etkisi olmuyor arkadaşlar majezik buscopan kullanıyorum regl döneminde
Regl döneminde ağrı çekmek istemiyorum var mı bir çözümü?
Cevapla