Merhabaa 🌸
Regl ağrısına ve gerginliğine kısacası reglin verdiği tüm olumsuz duygulara rağmen kadının pozitif ve olumlu enerji vermeye devam etmesi onu özel mi kılar?

Merhabaa 🌸
Regl ağrısına ve gerginliğine kısacası reglin verdiği tüm olumsuz duygulara rağmen kadının pozitif ve olumlu enerji vermeye devam etmesi onu özel mi kılar?

Regl döneminde genel olarak pozitif olabilmek çok zor bir durumdur yani ben tabi ki Regl döneminde kadın nasıl hisseder bilemem. ama tahmin edebilirim yani ben mesela stresli olduğum durumlarda ya da aşırı başım ağrıdığı zaman çekilmez biri olurum yani genelde rahat edemem.
Bu yüzden de genelde Regl döneminde bile pozitif olabilen kadın bence bir adım öndedir ama bu tabi ki de bir yarış değildir zaten ben Regl döneminde olan bir kadının pozitif olmasını beklemem. da ağrılar varken. sadece sevgilimse destek olurum. yanında olurum. başkası da zaten beni ilgilendirmez
Sadece regl için değil tüm olumsuzluklara karşı böyleyse 10-0 öndedir ama bir erkek için değil kendi için böyle olmalı.
Başkaları iyi hissetsin diye o anki acısını yaşayamıyorsa önde değildir. Regl olunca her tarafa bağırsınlar , öfkelensin insanlar demiyorum ama gerçekten çok ağrılı yaşayan insanlar var bu dönemi.
O kadar ağrının içinde bir de neşe saçmaya çalışmak ne kadar mümkün? Mutluluk kendi içinden gelmiyorsa o an ve sen zorla mutlu gibi görünmeye çalışıyorsan bu acı vermekten başka bir şey yapmaz.
Teşekkür ederim ^^
Ağrı kesici içtiğim dakikadan sonraki sürecim genellikle gerginlikten uzak olabildiğince pozitif bir şekilde günüme devam etmeye çalışıyorum Tabii ki ağrı olduğu sürece kimsenin pozitif olması beklenemez O yüzden 4-5 gün içerisinde çok da pozitif olmayı beklemek doğru olmaz
Öndedir tabikide o kadar acıyı yok sayıp öyle olmak herkesin harcı değil
Ben regliyken de relgsizken de melankolik biriym
Önde midir bilmem de delidir belki 😂
evet
pozitiflik ve moralin iyi olması her hastalığa iyi geliyor aslında
regl durumu bir hastalık değil ama yine de bir rahatsızlıktır
bu durum karşısında pozitif olunursa kişi reglin gelip geçici olduğunu aklına beynine kabul ettirirse o kadın diğerlerine göre 1 0 önde olur :)
Fersah fersah öndedir.
Öyle biri var mı hayatta
Böyle bir kadın gelmeyecek
kendini kandırıyor asla önde değildir.
Evet
1 değil bir kaç adım öndedir.
Oyle bi bayan kaldimi ki🙂
Evet kraldırr jsjsjd
Öndedir evet 👍🏻😊
Önde olsun
Plan varmj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?