Kadınlar adet durumunu neden bu kadar abartıyorlar?

Yani bir benim galiba boş veren. Hepsi depresyonda filan bu ne ya. Hali olmuyor, insanlara kötü davranıyor, karın ağrısından uzanıyor ve adet oldum diyor yani bu ne ki? Hayatlarında saçma sapan şeylere gidiyor. Yani bu her ay olan bir şey artık boş versinler

Kadınlar adet durumunu neden bu kadar abartıyorlar?
Cevapla