Kadınlar regl olayını neden abartıyor veya cidden çok mu ağrılı?

Daha çok genç kızlar " reglim" bana dokunma alınganım ne dersem alttan al. Canım şu çeker git al bana vesayre. Bu regl siz çok mu abartıyorsunuz? Yoksa bizmi sizi anlamıyoruz? Tanıdığım kimse regl im dur alınganım demedi açıkçası ks de görüyorum bu soruları
Kadınlar regl olayını  neden abartıyor veya cidden çok mu ağrılı??
Kadınlar regl olayını neden abartıyor veya cidden çok mu ağrılı?
Cevapla