Daha çok genç kızlar " reglim" bana dokunma alınganım ne dersem alttan al. Canım şu çeker git al bana vesayre. Bu regl siz çok mu abartıyorsunuz? Yoksa bizmi sizi anlamıyoruz? Tanıdığım kimse regl im dur alınganım demedi açıkçası ks de görüyorum bu soruları
Kadınlar regl olayını neden abartıyor veya cidden çok mu ağrılı?
Adet öncesi gerginliğe PMS deniyor yani, Premenstrüel sendromu deniyor. Yani adet öncesi gerginlik sendromu. Kadınlar adet olmadan önce yakın arkadaş aile üyesi vs istemeden kırabiliyorlar. Premenstruel Sendrom (PMS) kadınlarda adet öncesi dönemde adetten yaklaşık 1 hafta önce başlayan ruhsal ya da fiziksel bir takım sıkıntılara ve gerginliklere verilen isimdir. Bu belirtiler genellikle adetin başlamasına 1 hafta kala ortaya çıkar ve adet görülmesiyle birlikte sıkıntılar azalır ve birkaç günde kaybolur. Hormonların dengesi şaştığı için en küçük şeylere kırılıp ağlayacak kıvama gelebiliyor, çikolata tatlı krizi, veya normal denen birşeye sinirlenip kavga edecek duruma düşüyoruz. Tek istediğimiz azıcık anlayış, bir kutu çikolata ve romantik bir film
öyle böyle bir ağrı değil ya, regl olduğumda geceleri ağrıdan uyuyamıyorum... karnımda, ayaklarımda sıcak su torbaları yanı başımda atıştırmalıklar ve su sabaha kadar ağlıyorum... Lütfen kadınlar bu regl olayını abartıyor demeyin çok fena acı çekiyoruz
Kimisinin cok agiri iskence gibi geciyor kimisininde agrisiz az geçiyor kisiye gore değişiyor ama genellikle cok agrili geciyor cogu kizin evet canimiz fazlasiyla tatlı istiyor o durum psikolojimizde fazlasiyla duygularimiz alt ust oluyor herseyi sinirlenme kizma duygulanma aglama her duyguyu ayni anda yasayabiliyoruz 😄
okan bayülgenin bir sözü oldu kadına şiddet gösteren erkekler için söyledi bu sözü kadın gibi sütyen askın düşmez, çocuk dogurmazsın, regli olmazsın ulan altı üstü bir erkek olucaksın onuda beceremezsin dedi kadınlık zordur..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yasamadan bilemezsiniz bence. Cektigimiz ağrı hasasslık felan siz erkekler olsaniz savaş çıkar
En İyi Cevaplar