• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Özel Günler & Hijyen

Sizce kadınlar regl ağrısını abartıyor mu?

Elfprincess
Elfprincess Takip Et
FenomenGuru Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Sizce kadınlar regl ağrısını abartıyor mu?
Sizce kadınlar regl ağrısını abartıyor mu?
Sizce kadınlar regl ağrısını abartıyor mu?
Cevapla
Kadın Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Lilitheva
    Lilitheva Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Abarttıklarını düşünmüyorum. Ben nadir başlarda ağrı hissederim ve ağrı olduğu zaman belli bir bölge ağrımıyor, diz, bel , karın çoklu bir ağrı yaşanabiliyor. Bu tarz ağrıların az ağrı çok ağrı şeklinde karşılaştırılması da anlamsız geliyor.
    Sonuçta günlük yaşam kaliteni etkileyen bir durum ve senden günlük hayatında ki performansını aynı şekilde bekliyorlar.

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Karby
    Karby Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Her kadında farklı nükseder. Mesele ben olmadan önce ilk gün ve olduktan sonra 2gün ve 1 haftalık süreçte son 2 gün çok feci ağrılar çekiyorum. Bu vücuttaki hormon seviyeleri ile alakalı rahmi kasan hormon östrojendir östrojen seviyen yüksekse sancıların acılı geçmesi normaldir. Ayrıca tek bir bölgeyi vuran bir acı da değil bacakların üst kısmı kasık bölgesi bağırsaklar... Vallahi nefret ettiğim bir acıdır. Sınav haftalarıma hep denk gelir ve ben çoğu zaman kağıdı yarım yamalak veririm hocaya. Kıvrandırıyor adeta. Ve şu da bir gerçek erkeklerden empati bekliyoruz... Bizi doğru anlamanız bizim için önemli daha önemlisi anladığınızı bilmemiz yani empatinizi görebilmemiz. Beniç için gerçi bu pek sorun değil belki ama diğer kızlar gerçekten bunu görmeyi çok istiyor. Şahsen ben anne olmayı istemesem, ve hetero dahi olmasam bile bu ağrıya deyim yerindeyse katlanıyorum. Bana neydi ki kız olmak zaten bana neydi adeta sancısı... Of

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar Ne Diyor

42
  • FleurDeLys93
    FleurDeLys93 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence bu soru kadınlar icin biraz haksızlık, özellikle her kadın için bu durum farklıdır, spor yapan, kilolu olan, hormonal dengesizliği olan, hastalığı olan, yeni anne , vb tüm bu saydığım kadınlar da fizyolojik olarak farklilik var, bu durumda da hepsinin ayni aci duyması ve aynı düzende regly olması beklenemez, şahsi olarak ben cok ağrı ve aci çekiyorum mesela. Asla abartmıyorum, kabul edemem abarti diyenleride

    1
    1 Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      Sana katılıyorum. Bu soruyu sorma amacım , sorduğum soruda gelen yorumlardı. Kadınlar regl ağrısını abarttığı düşünülüyordu. Bende bunu açıkça sorarak fikir almak istedim. Yoksa sana tamamen katılıyorum 😊

      Yorumla
  • selenatorsari
    selenatorsari Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 56%
    +1 yıl

    Reglken olusan ağrı kalp krizi geçirirkenki agriyla eşdeğer hatta daha fazlaymış. Yani abartma falan yok. Ayrıca hormonlarimizin dengesi bozuluyor, diz, bel, sırt , karin, omuz ağrılarımiz oluyor. Az bile yapıyoruz

    0
    5 Yorumla
    • selenatorsari
      selenatorsari
      +1 yıl

      @Rezzy çünkü tabu haline getirilmiş. O pis kan olmasa sen olmazdin bu arada. Bu kadının sağlıklı olduğunu gösterir. Çünkü biz bunu her ay bir hafta yaşıyoruz tabiki konusulacak

      Yorumla
    • Rezzy
      Rezzy
      +1 yıl

      İyi ki ben olmuşum 😂 İyi ki de erkeğim sapina kadar🤣🤣

      Yorumla
    • Elfprincess
      Elfprincess
      +1 yıl

      @Rezzy rezzy boş boş konuşma

      Yorumla
    • Karby
      Karby
      +1 yıl

      @Rezzy cahil herif o pis kan değil sağlıklı bir rahimden çıkan hiçbir şey pis değil, rahim vücuttaki belki de en hijyenik ortamdır hanımlar pis kan değil adet kanı aksine vücudunuzdaki en temiz kan... Cahil cahil konuşma sen de Rezzy yemin ederim sırf sana cevap vermek için açtım hesabı başka bir şey için değil.

      Yorumla
    • Caspartina
      Caspartina
      +1 yıl

      Siz kotu yorum yapanlara bakmayin allah insani bir guzellikte yaratmis siz de bu guzelligin en ozelisiniz tabi ki de bunun bir de zorlugu olucaktir :)

      Yorumla
  • hicbisik
    hicbisik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 92%
    +1 yıl

    Abartılıyor diyen kadın-erkek hadsizler o ağrıyı çekmeyen şanslı ve empati yoksunu kesim. Şansen şu an reglim ve korkunç ağrılar çekiyorum bir kutu ağrı kesici bitiyor 3-4 gün boyunca hiçbir yere gidemiyorum

    1
    5 Yorumla
    • Freud80
      Freud80
      +1 yıl

      İstersen İnterneten araştırma yapabilirsin regli döneminde içilen ağrı kesici yumurtalıklarda kist yapıyor.. Ve bir gün hamile kalırsan o kistler çocukta gelişim geriliği yapar ve planta içinde ki sıvının kaybına neden olur.. Gerisini zaten sen araştırırsın..

      Yorumla
    • hicbisik
      hicbisik
      +1 yıl

      Kistim vardı zaten normal bir ağrıdan bahsetmiyorum çok şiddetli dayanılmaz bir ağrı bir de ağrı kesici içmezsem kesin deliririm bu sancılardan az da mola verdiriyor

      Yorumla
    • Freud80
      Freud80
      +1 yıl

      Geçmiş olsun..
      Gerçekten zor bir durum ağrının büyük bir kısmı kisten olabilir..

      Yorumla
    • hicbisik
      hicbisik
      +1 yıl

      Evet olabilir hiç insancıl zamanlar değil maalesef.. ama kistsiz olupta ağrı çekenlerde biliyorum insanların küstahça abartılıyor demesi sinirlerimi bozuyor özellikle kadınların bunu yapması

      Yorumla
    • Freud80
      Freud80
      +1 yıl

      herkesin aynı hafif ağrıyı çektiğini sanan dingiller çok fazla..

      Yorumla
  • Yesimcik__
    Yesimcik__ Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 57%
    +1 yıl

    Endometriozis hastası birine regl ağrısını abartıyor demek kadar saçma bir şey yok endometriozis yazdığın anda internete ağrı diyor zaten ve evet çok ağrım oluyor regl dışında da regl ağrısı çektiğim çok oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Epral
    Epral Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Regl olmayan birine ne desen de faydasız abarttığımızı düşünceklerdir genelde şey diyolar kadınlar regl ağrısını çok abartıyorlar siz hiç cinsel bölegenize tekme yediniz mi? beyler aynı şey değiller siz kendisinizi koruyabilirsiniz ki bu 1 kere olur 2 kere olur her ay düzenli olmuyor ya

    0
    0 Yorumla
  • 48382727
    48382727 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Abartmıyor. Regl sürecinde kan hızlı bir şekilde vücudu dolaşıyor patlamaya hazır yanardağın içindeki lavlar gibi.
    burada dağ biz kanda lav oluyor ve çok normal o zaman.

    0
    0 Yorumla
  • _Yıldız_
    _Yıldız_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Her kadın aynı geçirmiyor bu dönemi, o yüzden de başkası da yaşıyor senin kadar abartmıyor gibi bir düşünce oluşuyor.

    1
    0 Yorumla
  • wyattscenee
    wyattscenee Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 66%
    +1 yıl

    Çeken bilir ağrısını... Özellikle bele vuran ağrıyla ortadan ikiye bölünüyormuş hissi mahvediyor beni, bazen ayakta durmakta bile güçlük çekiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Hafife alanın ağzına çakarım diyeyim anlayın. Abartanlar çok ama kadınların çoğunda fena geçer ilk iki gün.

    0
    0 Yorumla
  • BlackkBacardi
    BlackkBacardi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Benim regl ağrılarım çoğu zaman çok şiddetli geçiyor yani yattığım yerde bile duramıyorum o derece, abartı denemez.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet. Bence aşırı abartıyorlar. Mesela ben regl olduğumda diğer günlerden hiç farketmiyor. Koşu, spor, yüzme gibi şeylere hep yaptığım gibi deva ediyorum. Hiç sancı filan olmuyor

    1
    2 Yorumla
    • Yanlız325
      Yanlız325
      +1 yıl

      Bencede

      Yorumla
    • gecesxxx
      gecesxxx
      +1 yıl

      Herkes ayni ağrıyı hissetmeyebilir

      Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    abarttıklarını zannetmiyorum bende olmadığı için bilmiyorum ama

    1
    0 Yorumla
  • ElHamid
    ElHamid Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Çok kötü sancısı olanlar oluyor hiç sancısı olmayanlarda oluyor neden abartalım ki.

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Hayır asla öyle düşünmüyorum. Kimisi gerçekten çok ağrı çekiyor. Kimisi ise daha hafif.

    0
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Abartmıyor çok kötü 😣 yaşamayan bilmez tabi. Erkeklere göre abartı gözüküyor

    0
    0 Yorumla
  • TheLovex_
    TheLovex_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayır asla şu an acı içindeyim bu abartılacak bir şey değil sadece olan şeyi söylüyoruz

    0
    0 Yorumla
  • tripsevmeyenkadın
    tripsevmeyenkadın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 98%
    +1 yıl

    Yaşayan bilir o ağrıyı ben hastanelik oluyorum abartma değil bu

    0
    0 Yorumla
  • Sessiz_insan
    Sessiz_insan Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Ben de çok ağrı olmuyor , başkalarında ne derece bilmiyorum o nedenle bir şey diyemeyeceğim.

    0
    0 Yorumla
  • Pırroo
    Pırroo Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bir kadın olarak böyle bir görüş paylaşmanız bile oldukça yanlış doktorlar tarafından bilimsel olarak kanıtlanmış ayrıca yumurtalıklarında kist olan kişiler var ne kadar acı çektiğimi anlatamam daha dün hastanelik oldum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Her kadının anatomisi farklı. Kimi fazla ağrı çekerken kimi hiç çekmiyor. Bence abartılacak bir durum yok.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bazı kadınların rahim yapısı dar oluyor kimisinin rahim duvarı kalın oluyor inanılmaz ağrı çekiyorlar.

    Bence çok zor bir ağrı tipi.

    0
    1 Yorumla
    • Yanlız325
      Yanlız325
      +1 yıl

      Bu konu konuşmak istersın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hayır abartmıyoruz çünkü hem bedensel hem ruhsal agrılar sancılar cekiyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    abartıyor diyenlerin Allah kendilerine versin o ağrıyada görsünler

    0
    0 Yorumla
  • bentamay
    bentamay Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Kesinlikle hayır ağladığım günleri hatırlıyorum ve canım değilim hiç birşeyim yokken ağlayım herkesin de bir olmuyor ama

    1
    0 Yorumla
  • Çağla100907
    Çağla100907 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aslaa abartmıyoruz ölüp ölüp diriliyorum resmen ya bide her ay çekiyoruz bari yılda 1 falan çeksek delircem artık ya

    0
    0 Yorumla
  • Ayshe_23
    Ayshe_23 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kişiden Kişiye Değişiyo Bu Durum Bende Çok Sırt Ve Karın Ağrısı Oluyo Abartmaksızın Agladığım zamanlar bile oluyo

    0
    0 Yorumla
  • laviniaranya
    laviniaranya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende bi kadınım aşırı abartılıyor ve bu sadece Türkiye de var

    1
    0 Yorumla
  • angelmia0011
    angelmia0011 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kesinlikle abartmıyoruz.. o kaşık ağrısı o kadar kötü ki..

    0
    0 Yorumla
  • okurperest93
    okurperest93 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hayır abartmıyor.
    Ayaklar en hassas noktadır, dikkat edilmezse üşütüyor ve ağrı olur.

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 754 cevap paylaştı.

    Emin ol az bile tepki veriyoruz

    3
    0 Yorumla
  • Daha fazla (12)
Daha fazla(27)

Erkekler Ne Diyor

26
  • Etholas
    Etholas Takip Et
    Xper 5 Yaş: 104 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir hanım olmadığım için, haliyle regl sancısı çekmedim. Nasıl bir acı olduğunu, nasıl tanımlayacağımı bilemiyorum.

    Fakat bildiğim kadarıyla regl sancıları kişiden kişiye göre değişiyor. Bazı hanımların çok acı çektiğini, bazılarının ise rahat atlattıklarını okumuştum.

    'Regl sancısının' abartıldığını sanmıyorum. 🤷🏻‍♂️

    1
    0 Yorumla
  • OneoffFurkan
    OneoffFurkan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    Bizim için garip olan her görüştüğümüz arkadaşta farklılık göstermesi tabi sağlığın şakası olmaz Kadın o an ne diyorsa doğrudur

    2
    0 Yorumla
  • Parodaqt
    Parodaqt Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Abartmıyorlar, sonuna kadar haklılar. Yani totosu yiyecek erkek varsa kalksın cliniclere gidelim suni regl ağrısı çeksinler :D :D

    3
    0 Yorumla
  • bnymno
    bnymno Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bünyeden bünyeye değişir. Vücütu belki çok drençlidir ya da kasılmaları okadar kuvvetli değildir. Fakat ayılıp bayıltacak kadar bir ağrı gibi semptomlar göstermek bence abartı. Dayanılmaz gibi duran bir ağrısı olsa da eğer sağlık sorunlarınız yoksa öldürecek kadar bir ağrısı olmayan ayın belli vakitlerinde vücudu sarıp kasık bölgesinden tabirince kastıran bir ağrıdır.

    0
    0 Yorumla
  • lolli34
    lolli34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 77%
    +1 yıl

    Her ay oluyor bu olay, Allah kadınların yardımcısı olsun

    2
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    ben abarttıklarını düşünmüyorum..
    malum bölgem her ay ortalama 7 gün kanasaydı, olay çıkarırdım..

    1
    0 Yorumla
  • Koççomoço
    Koççomoço Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Regl olunca kan akinca ağrı olur mu?

    Kan akışı ne kadar sürer bir dakika mı?

    Kan akışı ne sıklıkla devam eder her gün mü?

    0
    1 Yorumla
    • Mayland
      Mayland
      +1 yıl

      Rahim kasılıp gevsediği icin agri olur. kisiden kisiye de degisir. kan aksi ilk günler cok olmakla birlikte genel olarak bir hafta sürer

      Yorumla
  • NiYaZiCaNvErDi
    NiYaZiCaNvErDi Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Yaşamayan bilemez onun için Allah yardımcıları olsun diyorum birazda nazlari çekilmeli bence o durumlarda 😂

    1
    0 Yorumla
  • Caspartina
    Caspartina Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Abartani olabilir ama kadinlara her sey yakisiyor , onlar narin bir bireyler kırmayin len kadinlari

    1
    2 Yorumla
    • Mayland
      Mayland
      +1 yıl

      Ya cok tatli bir düsünce olabilir tabi ama keske öyle olsa hastanelik olan kadinlar bile var maalesef

      Yorumla
    • Caspartina
      Caspartina
      +1 yıl

      @Mayland bu size allahin bir lutfu allah yardimciniz olsun kolay degil ama genel anlamda sizler de bize emanetsiniz ve degerlisiniz

      Yorumla
  • Gökhan52_Unye
    Gökhan52_Unye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 90%
    +1 yıl

    Bence kesinlikle abrtmiyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • _BombacıMülayim_
    _BombacıMülayim_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Abartı oğlu abartı

    0
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Yaşamadığım acıya yorum yapamam

    0
    0 Yorumla
  • Darbeli_Hilti
    Darbeli_Hilti Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 87%
    +1 yıl

    Aynen 1 hafta yanına yaklaştırmıyor

    0
    0 Yorumla
  • zexc41
    zexc41 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    bunu yaşayan bilir
    biz bilemeyiz :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bazıları evet bazıları hayır

    0
    0 Yorumla
  • theemavi
    theemavi Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    bence hayırr

    2
    0 Yorumla
  • __GAYGünlükleri__
    __GAYGünlükleri__ Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Bilemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    bartıyor evet alt tarafı sinek ısırıgı kadar bişe

    0
    1 Yorumla
    • Mayland
      Mayland
      +1 yıl

      Hastanelik olan kadınlar bile var hadi onu boş ver onun psikolojisi bile berbat kıyafete gecti mi gecmedi mi ped doldu mu dolmadı mi yatakta rahatca yatamıyorsun sızma yapar diye ki hormonlar da tavan tabi agri ilk günler cok olabiliyor ve calismak okula gitmek hatta sinava girmek zorundayiz yinede

      Yorumla
  • Yalanduunyaa
    Yalanduunyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet

    0
    0 Yorumla
  • Hakan190341
    Hakan190341 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Birazcık abartıyorlar sanki

    0
    0 Yorumla
  • Supermen_01
    Supermen_01 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Abartmıyor

    0
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Çoğu abartıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Kidemliesadg
    Kidemliesadg Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Abartıyolar ne var sanki

    0
    0 Yorumla
  • Çelixsxsxxx
    Çelixsxsxxx Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır ya abartmıyor

    0
    0 Yorumla
  • kanka35
    kanka35 Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    bilmiyorum kisancıyı

    0
    0 Yorumla
  • ƳᗴşᎥᒪçᗩᗰ
    ƳᗴşᎥᒪçᗩᗰ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 92
    +1 yıl

    Kesinlikle

    0
    0 Yorumla
Daha fazla(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Sizce kadınlar regl ağrısını abartıyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ben regl ağrısının olduğuna inanmıyorum bence kadınlar yalan söylüyor? 24 cevap verildi
Kadınlar regl sancısını abartıyor olabilir mi? 40 cevap verildi
Sizce kadınlar regl sancısını abartıyorlar mı? 10 cevap verildi
Kadınların ağrı eşiği daha mı yüksektir? 64 cevap verildi
Kadınların ağır şekilde regl ağrısı çekmesi cidden erkeklere inandırıcı gelmiyor mu? 12 cevap verildi
Kadınlar regl olayını neden abartıyor veya cidden çok mu ağrılı? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Daha önce yalnız kalmamak için yanlış yerlerde bulundunuz mu?
  • Aileniz size ne sıklıkla, ne kadar para veriyor?
  • Deli misin, akıllı mı?
  • Sağlığına özen gösteriyor musun?
  • Aşk kime yakışır?
  • Evde ya da iş yerinde su arıtıcısı kullanan var mı?
  • Hayatında deniz gibi huzurlu hissettiren neyin var?
  • Gececi tayfa geceye bir şarkı bırakalım mı?
  • Biriyle evlenebilmeniz için hangi özelliklere sahip olması gerekir?
  • Kadınlar neden kahve sunumunu sever?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨