Ille duygusal , gergin olmak zorundalar mı?
Buna anlayış gösterir misiniz?
Buna anlayış gösterir misiniz?
Bence bahane olarak kullanabilirler. ama genelde kullanmazlar hatta acılara çok dayanırlar ama erkeklerin bazen bazıalrı çıkar ''ya işte sizde abarttınız'' gibi saçma sapan bir cümle ile kızları kızdırabilirler.
Hormonlar insanın tüm dengesini belirliyor. İlle de bir farklılık oluyor insanın elinde değil. Sende olmuyor mu?
@bycasua ben dayanıklı bir kadınım. Güçlüyüm. Ama hormonlar insanı etkiliyor. Bununla mücadele etmek kolay değil. Bir de yaratılışımız böyle. Neden mücadele edelim ki? Akışa bırakıyorum ben. Üzgün hissediyorsam üzgünüm yani.. Biraz dolaşır hava alırım. Daha stabil yaşamaya çalışırım. Ama olduğu kadar...
@saskinomayra kesinlikle yaradılışınız gereği okadar hassassınız ki ve biz erkekler sizleri anlamakta gerçekten güçlük çekiyoruz. alınganlıklarınız çok farklı, çok değişik bizler için çok basit olan şeyler sizler için aşırı kırıcı ve üzücü olabiliyor. bir kadının gözünden bir gün geçirmek isterdim anlayabilmek adına.
@saskinomayra öyle deme ya erkeklerınde cok baska yuklerı var :D
@saskinomayra ama hakkımızı yeme bence
O ağrıyla dünden beri ölüyorum valla, kimse bahane falan demesin ister istemez canım burnumda geziyorum ortalıkta kddk
Her kadın aynı geçirmiyor bu dönemi o yüzden genelleme yapmak doğru değil.
Bunu bahane olarak kullanmam 🙄
Buna en güze cevap bu videoda. Ve okadar haklı ki☺️☺️
Ne reglmiş be
Onu da biz olalım kurtulun
Bi aktivite yapmaktan bahsediyosak haklılar. Kuzenim ağlıyordu o ağrıdan kıvranıyor resmen 2 tane iğne ile biraz toparladı kız
Bir çok kadın kullanıyor eski sevgilim şey demişti bana iyi davranacaksın 🤣
Anlayışlı olmakla değişmiyor ki bahane olarak kullandıktan sonra değişmiyor.
siz kadınlar hassas ve narin yaratılmışlarsınız. kiminiz çok dirayetli kiminiz çok dayanıksız kiminizde çok nazlısınız. buda karakterinizden geçiyor. seçim tamamen senin kendi elinde.
Peki tek bir şey diyicem regli dönemi bayanlar daha istekli oluyorlarmis en onemliside menopoz sonrasida ayni sekildemi farklimi oluyor ilgi alaka sevdiğin için olur saygıyla birlikte hal olur
Cevap yok mu?
Ben elimden geldiği kadar alttan alırım.
Kadınların genel yapısı zaten bahane.
Yoo gördüğüm kadarıyla herşeye bahane etmiyorlar
Anlayış göstermek lazım 🍫
Kadınlarin bahane etmediği bir şey yokki
Anlayışlıyımdır. Hastalık gibi düşünmek lazım
Edenler var
Eder iğrenc
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?