Kadınlar regli ( adet döngüsü, aybaşı hali ) herşeye bahane eder mi?

Ille duygusal , gergin olmak zorundalar mı?
Buna anlayış gösterir misiniz?
Kadınlar regli ( adet döngüsü, aybaşı hali ) herşeye bahane eder mi?
Cevapla