Regl dönemlerinde çok sinirli oluyorum, sürekli birileriyle tartışıyorum. Nasıl geçer bu?

Evet ben regli döneminde asırı sinir yasıyorum ama nasıl gecer hee ay bunu yasamak istemiyorum hep birileriyle tartısıyorum ve bunun bi ilacı filan yokmu cünku insanlarla arami aciyor
Regl dönemlerinde çok sinirli oluyorum, sürekli birileriyle tartışıyorum. Nasıl geçer bu?
Cevapla