Regl olduğunu saklıyorum, doğal bir şey olabilir ama bu kadar da dile getirilmemeli bence. Siz ne düşünüyorsunuz? ?

Ben kimseye söylemem. Başkalarınında bana söylemesi iğrenç geliyor ama buna rağmen tepki gösteriyorlar niye söylemiyormuşum. Reglin son zamanlarda doğal bir sey olması o kadar abartıldı ki. Tamam doğal bir şey ama bu kadar da dile getirilmemeli bence. Siz ne düşünüyorsunuz?
Regl olduğunu saklıyorum, doğal bir şey olabilir ama bu kadar da dile getirilmemeli bence. Siz ne düşünüyorsunuz? ?
Cevapla