Regl ağrım inanılmaz şiddetli oluyor, ne yapabilirim?

Arkadaşlar merhaba benim regl ağrım her ay ilk gün inanılmaz şiddetli olur ve her ay ilk gün hastaneye gidip iğne yaptırıyorum bugün yine regl oldum evde kimse yoktu aksine nakit paramda yoktu ağrıdan ta beynimin içi ağrıdı bayılacak gibi hissettim evde tektim kıvrandım resmen duramadım artık son çare ambulansı aradım ama regl ağrısı için ambulans göndermeyeceklerini söylediler taksi çağırıp gidebilirsiniz dediler siz bu konuda ne düşünüyorsunuz merak ediyorum düşüncelerinizi

Regl ağrım inanılmaz şiddetli oluyor, ne yapabilirim?
Cevapla