Annemler o zamanlar da temiz bezlerden kullanıyorlarmış gerektiğin de yıkayıp kurutuyorlarmış bezleri sonra yine aynı bezleri kullanmaya devam ediyorlarmış eskiden bu şekilde oluyormuş gerçekten işleri çok zormuş.
Çaput diyorlar veya bez onlardan kullanıyorlarmış. Cidden eski kadınlara hayranım, her türlü zorluklarla karşılaşmışlar. Bizde şimdi kolaylık içinde şikayet edip oturuyoruz.