Nedir kadınların bu cahil toplumdan çektikleri?

Bir kız ile konuşurken ne zaman kadın haklarını desteklediğimi belirten ya da kendilerini değerli hissettirecek herhangibi bir şey söylesem hafif bir şaşkınlığa uğuruyorlar ve hemen bir hassaslaşıp sempati ve sevgi beslemeye başlıyorlar genelde. Bu toplumda değer görmeye ne kadar aç bırakılıp ezilip toplumdan bezdirilmişlerse artık gariplerim. Tabi giyim konusunda bile özgür olmadıkları, fikir belirtemedikleri, tek başlarına rahatça dışarı bile çıkamadıkları, her gün sen kadınsın şunu yapacaksın şunu yapmayacaksın diye baskılandıkları iğrenç bir toplumda yaşıyorlar normal. Cidden kadın düşmanlığı neden var? Naptı size bu kadınlar?

Onlar sadece anlaşılmak istiyorlar, hani çok fazla erkek düşmanlığı var günümüzde falan deniyor, evet bu doğru ancak şuda var: Kadınlar gördükleri onca aşağılayıcı muameleye ve ezilip kısıtlanmalarına rağmen yinede erkekleri anlamaya ve erkeklerin dünyasını çözmeye çalışıyorlar, en basitinden burada gördüğümüz soruların bile çoğu kadınların erkekler hakkında merak ettikleri ile ilgili, hatta sitenin ismindende anlaşılacağı üzere sitenin asıl amacı bile bu. Yani onlarında anlaşılmak istemek en büyük hakları değil midir?
Nedir kadınların bu cahil toplumdan çektikleri?
Nedir kadınların bu cahil toplumdan çektikleri?
Cevapla