Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Aşırı kafein alımı da regl dönemini olumsuz etkileyecektir. Bu nedenle kahve ve çay tüketimi azaltılmalıdır. Çok fazla rafine şeker içeren besin tüketimi de olmamalıdır. Regl döneminde alkol tüketimi de ödemi artıracağı için uzak durulması gerekenler arasındadır
Bilgilendirdiğin için teşekkürler
rica ederim
😇😊☺️
♥
Şişkinlik ve ödem yapacak besinlerden uzak durmalıyız. Tuz, süt ve ürünleri gibi.
Doğrudur katılıyorum sana
Teşekkürler 😊
Rica ederim ☺️😇😊
Bu pasta neli acaba biliyormusun
Hayır bilmiyorum
Thank you kızda valla tadını çıkartarak yemiş
😇😃😊☺️😎
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
😇😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar