Eğer ilk günlerimse muhtemelen evet ama onun dışında arkadaşlarımla görüşmeme hiçbir şey engel olamaz. Siz de durumlar nasıl oluyor regl olunca?


Buluşmama engel olmaz.
Ama özgürce giyinmeme engel oluyor.
Regl zamanı kılık kıyafetimizde değişiyor. O döneme ayak uyduruyoruz.
Regl günlerinde ;
Giyemiyorum kesinlikle. Karın agrım 20 katına çıkıyor.
Ağrılarım çok olursa evet engel olabilir. Ağrılarım varken çok sinirli oluyorum. İlk 2 gün engel olabilir ama sonraki günler çok sıkıntı olacağını sanmıyorum.
İlk gün bayılacak gibi oluyorum genelde o yüzden buluşamam diğer günler o kadar sıkıntı değil.
benim de öyle :D
Olsa dert olmasa dert ya : D
Olur Elbette bence ağrı içinde kıvranıyorken gidemem
Hic engel olmaz , istediğim gibi gezerim
çok şanslısın eğer öyleyse
Hayır benim olmuyor ilk gün hariç tabi
Hayir tabikide eger agrim yoksa
İlk gün annemi babamı tanımıyorum
Benim için de sorun olmuyor
ilk 2 gün çok kötü oluyorum ben ya eziyet olur
Oluyor evet
benim de valla
Yoğun günümdeysem oluyor yani ilk2-3 gün
Engel değil
Hayır olmaz
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?