Bazen fark etmeden fazla yakınlık olabiliyor. Hiç oldu mu sizin?
3 ay
Bazen fark etmeden fazla yakınlık olabiliyor. Hiç oldu mu sizin?
Cevap
21Cevap
Evet oldu kız arkadaşımla kalıyoduk banyoya girdim ve onu çıplak gördüm sonra biraz şok oldum hemen cıktım gel dedi ondan sonra seviştik
Anladım
Sululuk oluyo mu sende öyle olunca dgru söyle
İlla ki
Bnde de srtlşme oluyo
Oldu gayette güzel oluyor aradığım ilişki buymuş
Evet ama durduk keşke durmasaydık
Kimle, neden durdunuz
Uzun hikaye
İyi bakalım
Tamam
Nasıl bir yakınlık peki
Genel ya, her anlamda soruyorum
Kız arkadaşım yok. Ama yakınlık kurmamak için elimden geleni yapardım
Anladım
Hemcinsle mi karşı cins mi
İkisi de
Evet oldu
Ne düzeyde, kimle
Yorumdan zor oluyor detaylı da anlatırım soru değil de yazsan bana iyi olacak
Olur bazen öyle şeyler, hoş gelir
Kimle ne düzeyde
İş arkadaşımla oldu. Son noktaya gidildi
Anladım
Hıhı
İnsanlarla fazla samimi olmayın hiçbir zaman
Mesafeyi korurum genellikle
Yooo lez misiniz olum
Kankamın ağzına yanlışkıkla boş aldım
Nasıl ya
Dalga geçmeye çalıştı sert misin değilsin ufak falan bende dedim açarım ama sonucun ktlan öyle başladı
Anladım
Güzeldi amaa
Doğrudur
Onun sevgilisi var benim yok ama artık yaptırasım yok
Neden yok
İlk sevgilim daha ikinci gün eski sevgilisine döndü ondan sonra yapmadım
Anladım, garipmis
Senin var mı
Oldu biseyler boş ver
Ne oldu istersen diğere gelk
Olabilir
Gelk
Tamamdır
O arkilik değil usta
Nasıl bir yakınlık
Genel ya, normal arkadaş sınırı dışında
Cinsel anlamda diyorsan hayır onun dışında baya yakınız samimiyiz yani
Arkadaş ama kanka muhabbeti mi
Her türlü muhabbet
Anladım
eşimin olmuştu
Nasıl
Msjlara bak
Bazen olabiliyo
Kimle nasıl
Arkadaşlarımla kuzenlerle felan
Anladım, ileri düzey mi
Çok ileri diil ama bazı hareket ler felan
Anladım
Kankamla oldu
Ne düzeyde
Anladım
Ne gibi?
Yani genel
Farklı yakınlıklar oldu evet
Kimle ne düzeyde
Kız kankamla yattım
Anladım
Sen?
boş ver, olabiliyor
Sjsjsj mesaj atsana sen bana bakim.. çok ortak yönümüz var ajsjsj kimsin merak ettim
Olmadı
Şanslısın
Oluyo ya
Kimle ne düzeyde
Bende kalsın
Tamam
Evet oluyor
Ne gibi
Evet oldu
Kimle, ne düzeyde
Dm den konussak
Olur
Çıktım gizliden
Hayır
Ne anlamda
Her anlamda ya genel
Yani soruyu sana soruyorum ben
Anladım
Hayır tek değil
Nasıl yani
Bilerek
oluyor
Kimle ne düzeyde
Anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oluyor tabii, insan insana sonuçta 😊 Bazen şakalaşma, dokunma, özel hayatı fazla açma derken sınırlar bulanıklaşıyor. Sonra da “galiba biraz abarttık” hissi geliyor 🙈 Bence önemli olan, senin içinde rahatsızlık uyandığı an bunu fark edip nazikçe mesafeyi ayarlayabilmen. Sağlıklı ilişki, sınırı net ama samimiyeti sıcak olandır 💬✨