Bazıları hiç anlatmaz ve bunu doğru bir karar bulmam. Siz kaç yaşında kızınızı bu konuda bilgilendirirsiniz?


Bana annemin özellikle anlattığını hatırlamıyorum ama hiç saklamamıştı da. Neyin ne olduğunu hep biliyordum açıkçası. Okulda da gelip erkek ve kızlara ayrı ayrı bilgilendirme yapılmıştı bizim dönemde. Ben gayet normal karşılaşmıştım.
Bende aynı şekilde yaparım yüksek ihtimal 12 13 yaş anlatmak için ideal bence
sıkıntılar, ağrılar sancılar başlayınca izah etmeli. annem bana öyle yaptı
Regle yaklaştığını hissettiği zaman. Bilinçli olması lazım çocuğun. İlk olduğumda çığlık çığlığa kalmıştım çünkü anlatan kimse olmamıştı
Saklicak bi durum yokki bence çocuk sorduğu zaman anne anlatmalı kız aşırı küçük olmadığı sürece sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
benim annem 11 yaşında falan anlatmıştı ki zaten çocuk internette görüp araştırabiliyo şahsen ben öyleydim
sıkıntılar, ağrılar sancılar başlayınca izah etmeli.
Okulda öğretiyorlar takmama gerek yok!
7-8 yaşlar ideal bence bunun için.
9 yaşındayken annem öğretmişti herşeyi çoktan
Fen bilgisi dersine öğrendikten sonra 1
Ergenliğe girmeden önce
Okulda öğreniyorlar
İlk görmeye başladığı anda hemen anlatmalı doğrusu budur
Adet görmeye başladığı anda yani artık kaç yaşında görmeye başladıysa
Reşit olduğu zaman uygun bir dille anlatılabilir
Reşit olmadan oluyorsa keza ben öyle oldum
Biraz erken olmuş bence
Neresi erken biz erkeklerden daha erken ergenliğe giriyoruz
Evet tamam ergen olmadan söylendiği için erken dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?