Merhabalar Regl oldum derim genelde. Fakat daha çok özel günümdeyim lafını kullanırım. Bunuda yakınlarıma söylerim. Tanımadığım veya tamda yakın olmadığım insanlara asla söylemem. Bununda bir cizgisi olmalıdır yani. Herkese ben regl günümdeyim diyemem. Bazende bunu hiç hissettirmem. Bazen çünkü daha rahat geçirirm bu günleri ondan. Fakat ağrılı ve hastanelik olabileceğim dönemlerde mutlaka ki yakınlarım bunu hissederler. Genelde ben söylemeyi sevmiyorum nedense. Direkde ben özel günümdeyim diyemem. Hep lafı uzatıyorum bu durumlarda...
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Genelde kolay kolay regli oldum demem. Hatta 3 yıldır kimseye söylemedim. İnsanların bana karşı sırf o dönemdeyiz diye tavırlarının değişmesini sevmiyorum. Hasta gibi davranıyor bazıları, hep alttan almaya çalışıyorlar, duygusal bir şey hissettiğin an reglisin ondana getiriyorlar halbuki normal zamanımdan farklı davranmıyorum en yakın arkadaşlarım ya da annem bile ben söylemediğim sürece fark etmez.