Ah bu regl dönemi gerçekten çile gibi. Hem çok güzel ve gerekli hemde çok sancılı insanın devrini döndürüyor. Regl ağrılarından kurtulmak için bir çözümünüz var mı?
Regl ağrılarından kurtulmak için bir çözümünüz var mı?
Bitki çayları iyi gelebiliyor ama bazılarınında yan etkisi bulunuyor her bitki çayı tüketilmemeli. Maydonoz ve kekik çayı sancıya iyi geliyor onun yanısıra sıcak su torbası ama en iyi çözüm doktor kontrolünde tedavi burdan ilaç önermekte çok yanlış olur en bilinen yöntem en zararsız olanı her zaman.
Hastanede Regl ağrısı deneme cihazını test ettiğim zaman aklıma geldi. Allah yardımcınız olsun o nasıl bir ağrıdır. Belinizi sanki birisi çekiyor gibi oluyor karında güzel bir ağrı ayaklarımı falan hissetmiyordum hemşireler bana da sıcak su torbası vermişlerdi 12 ayarı vardı başlangıç ve tam ağrı olmak üzere hepsini tattım. Allah tekrardan yardımcınız olsun bir Erkek olarak sizi iyi anlıyorum.
Isıtıcı bantları kıyafetlerime yapıştırıyorum 1-2 gün öncesinde durmadan maydanoz suyu, kiraz sapı suyu içiyorum Ağrı kesici alıyorum Ağrım çok arttığı zaman belli başlı esneme hareketleri yapıyorum Sıcak su torbasını da ayaklarımın altına koyuyorum Böyle bol ağrılı bir günü atlatmış oluyorum
Kesinlikle papatya çayını tavsiye ederim ve advil ilaç kesin çözüm ve eğer kilo (yağ) oranın fazla ise acilen dengelemeye çalış ne kadar çok kilo o kadar çok ağrı.
Sıcak su torbası kullanmanı tavsiye etmem ben kullandım 2 ay 2. Derece yanıkla yatağa bağımlı kalmak zorunda kaldım o yüzden ağrın olunca ılık suya gir masaj yapa yapa karnına kasıklarına masaj yap duşta rahatlayacaksın
Ayağınıza 2-3 çorap giyin üşüttükçe ağrı artıyor. Ayrıca sıkı giyinin yünlü şeyler filan. Her yeriniz yumuşak şeylerle kaplı olsun ve bir yere yatıp 3 saat mutlaka uyuyun. Daha ağrı filan kalmıyor.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben regl ağrılarını asiri sancılı gecirenlerdenimm. Tedavisini görüyorum ise yaramıyor Ne ilac ne bisi nasıl geçicek hic bilmiyorum
Ilık duş al, sıcak su torbasını direkt olarak karın bölgene değilde ayaklarına koy. Spor yap vs demeyeceğim çünkü hareket etmek ölüm gibi gelir at kestanesi kremi iyi geliyor diye duydum denemekte fayda var :)
Jinekoloğa gittim ve apranax fort verdi eğer geçmezse doğum kontrol hapı kullanımına başlayalım dedi fakat apranax iyi geldi kuvvetli bir ağrı kesici ve kanamayı kesmiyor
Sıcak tutmak lazım vücudu. bide sıcak şeyler içmek.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kurtulamadım da şiddeti azaltıyorum. Bir kere regl yaklaşınca soğuk yememeye ve dokunacak gaz yapan yiyecekler tüketmemeye dikkat ediyorum. Bitki çayı felan içiyorum. Hareket halindeysem spor vs ile daha rahat oluyo. Artı mazejikk ve sıcak su torbam<33
Doktora görünüp hormon düzenleyen ilaçlar almak etkili bir çözüm oldu benim için. Ama hormonlarında sorun yoksa regl ye yakın günde bir demek maydanoz ye adet söktüruyor ve ağrılar hafifliyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim çok şiddetli geçiyor ilaçtan başka bir şey etki etmiyor
Ağrı kesiciler kanamayı azalttığı gibi ağrıya da iyi gelebilir. Sıcak da iyi geliyor diye biliyorum. Ama zamanla ağrının şiddeti azalıyor. Annesi sancılı adet geçiren kadınlar da genel de sancılı adet geçiriyor. Geçmiş olsun
Adet sancısına en iyi gelen yöntemlerden bir tanesi de; ılık suya bir çay kaşığı tarçın ve bal karışımı yapıp içmektir. Kişilerin ağrısını en iyi şekilde çözebilecek bitkisel ve doğal bir yöntemdir. Regl ağrısına iyi gelen yiyecekler;
Süt ve süt ürünleri
Balık, pekmez, fındık, fıstık, ceviz gibi yağlı tohumlar