AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Açık konuşmak gerekirse bazı erkeklerin igrenmesinin ayıp görmesinin sebebi bence onlar bizim sexs sevişme ya da mastürbasyon yaptığımızı düşündükleri için söylenmesi ni ayıp buluyorlar yani kimseye gidip ben mastürbasyon yaptım demessin ben bazı erkeklerin bu yüzden midesinin bulandigini düşünüyorum regl nasıl olunur nedir %80 bilmiyor
Bende geçen mecbur babam almak zorunda kaldi ve utanmadi veya saklamadi ihtiyaç çünkü
Ve kendim gidip alirken de saklamam utanmam da çünkü Allah vergisi utanliacak bi durum değil
Utanmıyorum utanmayacağım markete gittiğim zaman gurur ile alıyorum kasaya götürüyorum utanmıyorum Erkekler nasıl cinsel hayat ile ilgili ürün alırken utanmıyorsa kadınlar niye utansın
Bence bu genellemeyi yapmak yanlış olur çünkü tek bir görselle veya tek bir kesimin zihniyle genelleme yapılmaz bana göre. Büyütülecek bir şey yok insanlar bazen bazı şeyleri aşamıyor işte
Toplumun algısından dolayı. Bazı kesim reglinin hastalık, kötü bir durum, utanılacak bir şey olduğunu düşünüyor. Fizyolojik bir süreç olduğunu anlayamıyorlar.
Erkekler bilgisiz bu konuda. Okulda eğitimi verilmesi gerekirken verilmiyor. Regl yani âdet tıpkı yılanın derisini değiştirmesi gibi bir olaydır. Yumurta döllenmezse vajina duvarları kalınlaşır ve dökülür. Aslında daha detaylı bu olay ama gecenlerde bi adam peçete tikayin gibisinden video çekmişti. Biriside utanmadan ped alıyorlar demişti. Cahilliğinizi bu kadar belli etkeseydiniz keşke.
Toplumun zihniyeti bu utangaçlıgı sağlıyor erkeklerin sünnet olduğunu rahat bir şekilde anlatabiliyorsa bence regl dönemin de utanılacak bir durum olmadığını düşünüyorum..
Ben hiç böyle vi şeye denk gelmedim hiç utanılacak gibi de görmedim. Kızlar erkeklerden daha çok çekimser davranıyor bence bu konuda gizleyip saklıyor bi şey alıp verirken falan nr bileyim
Kızların regl ı utanılacak birşey gibi görmesinin tek sebebi erkeklerin regl olmaması onlarda olsa görürdük kim neyden utanıyor
Ya var ya işte m*llık ne olacak? Sanki ayıp bir şey var gibi utanıyorlar. Doğal bir durum. Anlayın artık. Ağzına sağlık 🤜🤛
Regl olmaktan utanmıyorum utanılacak gibi bakanlara da anlam veremiyorum. Ama regl olduğunda da her yere anons eder gibi anlatanlara biri bisey dediğinde regl utanılacak şey değil diyenleri de anlamıyorum. Her ne kadar utanilmayacak bisey de olsa bunu her yere anlatacak kadar da olmamalı bence. Bunun utanma degilde edep olduğunu anlamayan çok kişi var. Özellikle sosyal medya fenomenleri...
Asla saklamam, pedimi görünce utanan varsa kafasını kuma gömebilir
Bence de sacmalik.. Al cik iste niye Hersey siyah posete konur ki, Icki olayinda oyle.. Böyle daha cok dikkat cekior
Allahım fotodaki zihniyete bak gülüyorum şu anda böyle düşünen varsa da geri kafalıdır abi bir şey diyemiyorum
Ped almaktan utanan, regl muhabbeti etmeyen, konuşmayı ayıp sanan herkes gericinin önde gidenidir.
Saygıyı da haketmez nokta
Bence artık böyle görünmüyor. Eskidendi o. İnsanlar kafa olarak biraz gelişti diye düşünüyorum 😄 gelişmeyenler de utanmaya devam etsin
Bu ancak köy gibi yerlerde utanılacak bir durum, alışveriş yaptığım mağazada adam eşine ped alıyordu. 😂
Ay neden cinsiyet bu kadar problem herkes kendi haljnde yaşasın işte ne iyi ne kotü karısmayın bıktık ya artık
Utanilcak bir sey degil de ulu orta ben reglim diye haykirmaya gerek yok😂
İlk zamanlar bende utanıyordum ama zamanla aştım. Utanılacak bir durum değil ama kadına özgü mahrem bir konu olduğu için herkesin yanında konuşulmayacak bir konu.
Böyle bir yazı görsem kasaya kadar dizimde sektirerek götürürüm
ilk kez regl olan kızlara annesi bunun ayıp olduğunu saklaması utanması gerektiğini söyler. ve kız bundan utanır hep saklar. sonra yaş büyüdükçe kız utanmaz saklamaz bunu. ama bak sen işe bu sefer de sorunlu bir bakkal var SİYAH POŞET olmasaydı nasıl saklardı adamlar ped paketini. adamla çocuk ister kadın DOĞRSUN hemde erkek olsun ister ama kadın REGL olmasa senin erkek çocuğunda olmaz beyefendi...
Regliyi ayıp bir şey olarak gören herkes yobazdır onlara bir şey anlatılmaz eğitimsizz çomarlar🤣
Bu gerçek mi? Ne sacma bir zihniyet umarım kurgu olsun
Bunu görsem paketten pet çıkartıp üstüne yapıştırırım.
Ben görmüyorum görenler de azalıyo bence kaçıncı yüzyıldayız bu olması gereken bi döngü
Utanılacak bir durum değil. Bazı erkekler ise regl kelimesini duymaktan hiç haz etmiyor ama bilmiyor ki, bu regl sayesinde annesinin v. jinasindan çıktı hem de kanlar içinde 😄😄😄
Böyle bir yere denk gelsem gözlerime soka soka alırım
Regi utanılacak bir durum değil aynen katılıyorum..👍
Fakat soru, her iki cinsede açık olmalıydı..
Soruyu erkeklere kapatarak yine bu konuda bir tabu oluşturulmuş gibi oldu sanki..
İlk reglim ben 9 yaşımdayken oldu. Annem ped ve peçeteleri tuvalletteki çöpe atmama bile izin vermezdi, poşetleyip dışarıdaki çöpe at derdi hep hatta yaktığı bile olurdu. Ben de hep bu korkuyla büyüdüm, biri ped almaya gönderirken salağa yattım markette kasiyere morped var mı falan derdim (yani sözde bilmiyorum ve bunu kanıtlamaya çalışıyorum) Lisenin 2. Yılında aştım çok şükür bunu da. Annem de öyle görmüş demek ki o yüzden öyle yaptı. AMA sırf gördünüz diye aynı şeyi yapmayın, biraz mantık : )