Regl neden hala utanılacak bir durum gibi görünüyor?

Regl neden hala utanılacak bir durum gibi görünüyor?
Merhaba hemcinslerim, canlarım, ciğerparelerim.
Uzun uzadıya yazmak isterdim ama burada sizlere söz hakkı vermeye karar verdim, ama kısaca şunu demek isterim; Sağlıklı her kadın düzenli şekilde "REGL" olur.
Regl olmaktan hiç utanmıyorum, kasada erkek varmış umurumda dahi değil, reglim derken gram utanmıyorum, regli konuşurken, reglden bahsederken sorulara yanıt verirken utanmıyorum çünkü ben ve benim gibi her kadının yaşadığı doğal bir olaydır. Sen erkeksin sizde böyle bir durum yok diye bizi kısıtlayamazsın veya utanmamızı ima edemezsin.
Benim bazı hemcinslerim de salak koyun gibi denileni yapıyorlar, yahu tam olarak hangi noktayı anlamıyorsunuz ve neden utanılacak bir durum gibi görüyorsunuz...
Şunu o kalın kafanıza sokun;
  • Regl gizlenecek bir durum değildir
  • Regl ayıp bir konu değildir
  • Regl olmak utanç verici değildir
  • Regl olmak iğrenecek, iğrenç bir durum değildir
  • Regl olmak Hanımefendiliktir
  • Regl olmak Anneliktir
  • Regl olmak olgunluktur
  • Regl olmak sağlıktır.
Kusura bakmayın yine kendimi tutamadım biraz, siz yine de görüşlerinizi bildirin :)

- Kızlar, Regl neden hala utanılacak bir durum gibi görünüyor?

Güncellemeler
+1 yıl
"Kadınlar, kötü yetiştirilmiş erkeklerin rehabilitasyon merkezi değildir."
https://youtu.be/vG6j299oN8g
Regl neden hala utanılacak bir durum gibi görünüyor?
Cevapla