
Uzun uzadıya yazmak isterdim ama burada sizlere söz hakkı vermeye karar verdim, ama kısaca şunu demek isterim; Sağlıklı her kadın düzenli şekilde "REGL" olur.
Regl olmaktan hiç utanmıyorum, kasada erkek varmış umurumda dahi değil, reglim derken gram utanmıyorum, regli konuşurken, reglden bahsederken sorulara yanıt verirken utanmıyorum çünkü ben ve benim gibi her kadının yaşadığı doğal bir olaydır. Sen erkeksin sizde böyle bir durum yok diye bizi kısıtlayamazsın veya utanmamızı ima edemezsin.
Benim bazı hemcinslerim de salak koyun gibi denileni yapıyorlar, yahu tam olarak hangi noktayı anlamıyorsunuz ve neden utanılacak bir durum gibi görüyorsunuz...
Şunu o kalın kafanıza sokun;
- Regl gizlenecek bir durum değildir
- Regl ayıp bir konu değildir
- Regl olmak utanç verici değildir
- Regl olmak iğrenecek, iğrenç bir durum değildir
- Regl olmak Hanımefendiliktir
- Regl olmak Anneliktir
- Regl olmak olgunluktur
- Regl olmak sağlıktır.
- Kızlar, Regl neden hala utanılacak bir durum gibi görünüyor?
Güncellemeler
+1 yıl
"Kadınlar, kötü yetiştirilmiş erkeklerin rehabilitasyon merkezi değildir."
https://youtu.be/vG6j299oN8g
https://youtu.be/vG6j299oN8g
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer