Regl sancısıyla doğum sancısı aynı mıdır?

Biliyorsunuz ki bazen regl sancıları öyle şiddetli oluyor ki ayağa kalkarken bile zorlandığımız zamanlar oluyordur. Doğum sancıları ise, normal doğum yapan kadınlar bilir. Hep deriz ya ''Yaşayan bilir'' diye. Bu ağrıları da anca çeken bilir..
regl ve doğum sancıları
regl ve doğum sancıları
Sizce bu iki sancıların ağrısı aynı mı olur?
Regl sancısıyla doğum sancısı aynı mıdır?
Cevapla