Herkese merhaba🤩
Bugün bir yerde gözüme çarpan reglin farklı anlatış şekillerini sizinle de paylaşmak istedim. Okuduğunuz için şimdiden teşekkürler 😇

O günlerdeyim!
Brezilya'da kadınlar regl olduklarını 'o günlerdeyim' diyerek anlatıyormuş. Gayet normal olmuş bence, anlaşılması kolay. 😄

Büyük teyze ziyarete geldi!
Çin ülkesi kadınları da böyle diyormuş, çok garip bir anlam veremedim.😄

İsmi lazım değil!
Fransa'da böyle diyorlarmış. Çok gene bir tabir olmuş, ismi lazım değil diyecek çok şey var şu hayatta.😬

O günlerim başladı!
Almanya'da regl olunca böyle diyorlarmış. Normal, gayet anlaşılır olmuş, bizde 'muayyen günümdeyim' demek gibi bir şey. 😄

Çifte kumrular!
Valla doğru, Hindistan'da böyle diyorlarmış. İneğe taptıklarını düşünecek olursak garipsememek lazım. 😄

Küçük çilek!
Evet evet çilek. Japonya'da regl olunca 'küçük çilekler oldu' diyorlarmış. Japon erkeklerinin pek çilek sevdiğini düşünmüyorum bunu öğrendikten sonra. 😄

Kırmızı başlıklı kız geliyor!
Valla sanırım en beğendiğim benzetme bu oldu benim.😄 Bu fikir de Rus kadınlarından çıkmış.👍

Kızıl dalgaya kapıldım!
İngiltere'nin kadınları da regl olunca 'kızıl dalgaya kapıldım ' diyorlarmış. Mantıklı düşünce, anlamlı. 😄
Okuduğunuz için çok çok teşekkür ediyorum, buraya kadar gelmişken beğenmeyi ve en sevdiğiniz tabiri de yorumlara yazarsanız çoook sevinirim.😇😇😇
#tutku 🖤
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer