Eski sevgiliye duygusal şarkı storysi attım, pişmanım bunu nasıl toparlarım?

Normalde normal günlük hayatımdan şeyler paylaşıyordum paylaşımlarımı izliyordu. En son böyle aşk acısı içeren bi şarkı falan paylaştım.

Uyandığımda çok pişman oldum paylaştığıma tam silecektimki görmüş hikayeyi. O günden sonrada hikayelerime bakmıyor. Numaramı değiştiricem okadar uyuz oldum kendime. Çok kızıyorum nasıl böyle canım olabilirim diye.

Ona aşık değilim ya öyle sanacak falan kendini bişey sandı. Bunu nasıl tekrardan düzeltebilirim. Kendine aşık sanmasın. Kendimi aşırı kötü hissediyorum neden böyle?

Eski sevgiliye duygusal şarkı storysi attım, pişmanım bunu nasıl toparlarım?
Cevapla