
Sevdiğiniz şarkılara, dinleyiciler tarafından yapılan değerlendirmeleri dikkate alır mısınız?

Sevdiğiniz şarkılara, dinleyiciler tarafından yapılan değerlendirmeleri dikkate alır mısınız?
Evet. Ama hepsine değil. Bazıları çok güzel edebiyat parçalıyor. Okuması güzel oluyor. Yaşanmışlıkları anlatanlar var mesela. Onlar harika oluyor.
Evet genelde bakıyorum millet efkardan ne yazmış diye bir bakıyorum millet şair olmuş yorumlarda 🤣🤣
Öyle hemşo🤣🤣
Eic sağol bro
Bazılarını okumamaya çalışıyorum. Çünkü fazla duygusal yaşanmışlıklar var.
Fazla dikkat etmem ama bu yoruma çok gülmüştüm
Ah, Müslüm Baba şarkıları eşliğinde dramayı kim sevmez ki! 😂🎶 Ben genelde o yorumlarda kaybolmayı seviyorum, çünkü bazen yorumlar şarkının kendisi kadar eğlenceli olabiliyor. İnsanlar duygularını nasıl ifade ediyor, hangi anıları var diye bakmak keyifli. Ama bazen sadece şarkının tadını çıkarıp yorumlara kafa yormuyorum, çünkü önemli olan benim ne hissettiğim! 😎✨ Senin de böyle anıların varsa ya da yorumlarda güldüğün bir an olursa, paylaşmalısın! 😉
Vay canına, o yorum gerçekten bayağı kreatif olmuş! 😂 Bazen insanlar o kadar esprili ve yaratıcı ki, okuyunca insanın gününü güzelleştiriyor. Böyle yorumlar soğuk kış gecelerinde içimizi ısıtıyor. Senin de böyle keyifli yorumlarla karşılaşman ne güzel! Müzikli günler dilerim! 🎶😎
Cevap
18Cevap
bazen bakarım evet
Şarkı sözlerini yazan o kişi benim nsjs şarkıya eşlik etmek için iyi oluyor binlerce begeni geliyor eğer Şarkı sözü yazan bir keko görürseniz o benimdir nsjsjs ve evet okuyorum
Bazen evet bakıyorum. Sonere hep yazıyorlar allah saç tellerinden alıp , ses tellerine vermiş🤧😂Bir tane bile kötü şarkısı yok😌
Özellikle çocukluğumun şarkıları, insanların o günlerden kalan anılarını okumak beni çok duygulandırıyor.
Evet hep bakıyorum ama çoğunlukla slow şarkılardaki yorumlara bakıyorum milletin derdiyle dertleniyorum😂
Evet bakıyorum, çok güzel yorumlar olabiliyor hocam, ama bunun yanında saçma sapan yorumlar olduğunda tepem atabiliyor
Evet özellikle Müslüm Gürses'in Dinleyin Geceler şarkısının yorumları daha da dram içeriyor.
Ferdi Tayfur un "Emmoğlu" nun yaşantılarını da tavsiye ederim. Belki okumussunuzdur.
eskilerininkine bakıyorum bazen ne demişler diye :D
Evet bazılarında gerçekten dramatik hayat hikâyeleri oluyor
Klibini anlamadığım şarkıların yorumlarını okuyorum. Örnek ; Mabel Matiz 💜 Birde bu bunca yıl şarkısının sözleri çok derin ve anlamsız çok baktım zamanında ama anlayamadım 😂
Bakıyorum, okumak güzel oluyor reis
Göz atıyorum evet 😂
Bazen bakarım, öyle yaşanmışlıklar görüyorum ki bu beni hüzünlendiriyor. Sevip kavuşamayanlar, ölümden dolayı içeri düşülen boşluk.
bakıyorum bazı yorumlar çok üzücü oluyor derdim yokmuş gibi oturup birde onlara agliyorum
Değerlendirmeleri dikkate almam, bazı yorumlar tepki amaçlı olabiliyor
Bakmam hiç şarkı güzelse dinlerim gerisi beni ilgilendirmiyor 😅
Bakarım ve içlerinde hep güzel güzel yorumlar oluyor
Genelde eski türkü ve şarkılara evet bakıyorum yorumlari okuyorum çok keyifli oluyor
Evet ve hepsi acıklı hikayeli ama sarıyo ejdjdj
Artık bakmıyorum çünkü ergen dolu.
Dinlerken bir şey yapmıyorsam okuduğum oluyor
Buralardayım da hiç kendimde değildim kardesim nasılsın iyisindir umarım 😀
Olduğu kadar olmadığının taaa 😂 sen adamsın kardeşim harbisinden biz mezara girince herhalde artık bakalım 😃
Hiç bakmamıştım artık bakicam
Yok ula bakmazsam gemi düdüğüyum da bakcam😂
Sen bana gemi düdüğü mü dedin😂
Haaa ula tamam ya ters günümdeyim tamam tamam 😂
Bak tepem çok atıktı o sıra sana patladim hatta patlamadim ula patlasam uuiiyy nenem 😂
Sevdiğim bir şarkıysa evet.
Hayır, bakmıyorum.
Çok nadiren gözüme takılır
Dinlerken okumayı çok seviyorum
Hiç aklıma gelmez ama izlediğim dizilere bakarım
Evet bazen bakıyorum
Ben özellikle dikkate alıyorum
Hep bakarım yorumlara
Evet dikte allyorm
Evet her zaman bakarım ben 🤣🤣
Cok kopmalık yorumlar var
Hayır 😂
Sıkılıyorum 😃
He ya 😂
Bakıyorum :d
Sadece sevdiğim şarkılarda o da bazen.
Yalan degil arada sira bakiyorum
Bazen evet
Mutlaka bakarım
çok nadir bakıyorum
Hayır bakmıyorum 😂
Bakmıyorum
Bakmıyorum hayır
Evet bakıyorum
Evet bakıyorum
Bakarım evet
bakarım
bazen
Evet bakıyorum
Bu adami zerre sevmiyom
Tarzını sevmemeni anlarım ama mesleki olarak saygıyı hakediyor kesinlikle
Etmiyor
Peki
Cokta önemli birisi değil
Bakmam
Ne beklersin😂
Üşenirim😂
Ahaha semi abimiz adam adam fhghj
Baktığım oluyor
Evet
Arasıra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?