İnsanları dinledikleri müziklere göre yargılar mısınız?

İnsanları dinledikleri müziklere göre yargılar mısınız?

Hayır tabi ki ben insanları müziklerine ya da giyimine göre ya da sevdiği filmlere göre yargılamam hiç bir şekilde. çünkü her insanın müzik zevki farlıdır yani bunun için ben hiç bir insanı yargılamam. aynı şekilde biri sevmediğim bir şarkıyı dinleyebilir yani dinlediği şarkılar genelde insan karakteri hakkında bilgi vermez ki zaten. bu yüzden de ben yargılamam hatta kimsenin müzik zevki de beni ilgilendirmez şu an
Yani bende mesela genel olarak şarkı dinlemeyi çok seviyorum bu yüzden de bazen hatta sürekli ingilizce yani yabancı şarkıları dinliyorum daha çok bu yüzden de aslında insanlar bazen diyor neden türkçe dinlemiyorsun diye bende onlara türkçe şarkı sevmediğimi söylüyorum her zaman için ayni sonuçta herkesin müzik zevki farklıdır benim için. bu yüzden de kimsenin dinlediği müzik zevkin karışmazdım ben kendime bakardım daha çok.
Bu yüzden de isteyen istediği şarkıyı dinleyebilir yani genelde zaten bu ülkede yabancı pop dinleyen de var veya daha böyle acıklı şarkılar dinleyenlerde oluyor önemli olan sevdiğimiz şarkıları dinlemek bence.
https://www.youtube.com/embed/xRQnJyP77tYinsanları dinledikleri müziklere göre yargılamak doğru değildir. Her insanın müzik zevki farklı olabilir ve müzik tercihleri, bir kişinin kişiliği, karakteri veya davranışları hakkında kesin bir sonuç çıkarmak için kullanılamaz.
Bir kişinin müzik tercihleri, sadece bir müzik tarzını sevdiğini gösterir ve kişinin sadece bu müzik türünü dinlemek istediği anlamına gelir. Herhangi bir kişiyi müzik tercihlerine göre yargılamak, kişinin diğer özellikleri hakkında yanlış bir izlenim edinmenize neden olabilir.
Müzik, insanlar için bir ifade şekli ve bir rahatlama yöntemi olabilir. Kişilerin müzik tercihleri, genellikle geçmiş deneyimleri, kültürel bağlamı ve yaşadıkları çevre gibi faktörlerden etkilenebilir. Dolayısıyla, bir kişinin müzik tercihlerine dayalı yargılarda bulunmak, kişiler hakkında doğru bir sonuca varmanızı engelleyebilir.
Sonuç olarak, insanları müzik tercihlerine göre yargılamak doğru değildir. Müzik tercihleri, sadece bir müzik türünü sevme isteğini yansıtır ve kişinin diğer özellikleri hakkında kesin bir sonuç çıkarmak için kullanılamaz.
EİC için teşekkür ederim
😇😇
Hayatta yargılamam. Her türden müzik de dinleyebiliyorum ama ağırlık olarak rock, metal, techno takılıyorum. Zaman zaman arabeske bile bağlayabilirim. Bu kimseyi ilgilendirmez. Kimsenin müzik zevki de beni enterese etmez :D Keyifli geceler.
Müzik insanın ruhunu yansıtır. Yargılamam ama duygusal olarak hayatımda var olacaksa müzik zevklerimiz uyumlu olmalı.
Cevap
59Cevap
Çok şükür geri kafalı biri değilim. Elbette isteyen istediğini dinler yargılayan net kafasızdır.
Evet Nihat Doğan'dan Antidepresan dinliyorsa arkadaş olmam
Bence o şarkı Darkweb direkt
Ya cogu yargılamam diyor cogu kişi yargılıyor ülküçü ahmet safak dinliyince bunlar ülküçü kurtcu kavgacı diyen cok
Mabel dinliyorsun sen topmusun diyen var 😂 yoldan tofaşçi geçse apaçi yok serseri bunlar diyen cok... Cok var söylenen farkında degilsiniz
Hayır ama ben bu yargıya çok maruz kaldım. Kötü bir durum. Metal müzik dinleyen ve icra eden biri olarak 2000li yılların başında satanist ilan edilenlerden biriyim haliyle. O yüzden anlıyorum o durumu. Çok kötü
Ben genelde yıldız tilbe falan çok dinlerim ve gene efkarlısın diyorlar halbuki öylesine dinliyorum 😂🤷♀️ Bence yargılanmamalıdır herkesin müzik zevki başka
Hayır yargılamam. Çünkü ben her türlü müziği dinlerim. Bir an gelir nefret ettiğim rep müziklerinden birini dinlerim yeri gelir aylarca fon müzik dinlerim.
yani yargılamak değil de, atıyorum kimisi hard metal sever kimisi pop. yani müzik zevki az çok karakterini yansıtır. yargılamasam da kafamızın uyuşmayacağını düşünüp bi önyargım olur açıkçası. ama bana göre* kötü müzik zevki olupta iyi anlaştığım insanlar da var şimdi. sadece benim önyargım olur.
Yargılamam bu doğru kelime değil ama dinledikleri müziklere göre nasıl insanlar olduklarını çok net saptayabilirim bu da ilişkiler konusunda belirleyici olur
Eskiden hayır derdim ama şu yeni tarz muzık diye saçma sözlerin bir araya getirilerek yapıldıgı şarkılar ve şarkıcıları dinleyenleri yargılıyorum. Norm ender ezhel vs pehh. 🤮
Norm yeni degil
@YalvarBarışalımk eski mi
Evet 99'da yapmaya basladi ve rapleri cok kaliteli ayni zamanda anlamlidir.
Alt kulturler kendi undergraund müziklerini oluştururlar dunyada bu bi gerçek rap roman havasi gibi. Klasik müzik denilince de akla gelen topluluk bellidir. Ister istemez muzikler geldikleri yeri hatırlattigindan evet boyle bir ayrım gerçek. Onun dışında tabi ki dinlediği müzikten karakter çıkarımi yapılamaz
Müzik evrenseldir diyerek herkesin zevkine saygı duyuyorum.
Tabii ki hayır. Bazen arabesk bazen rap, hoşuma giden her müziği dinleyen biri olarak söylüyorum bunu…
Dinledikleri müziklere göre yargilamam. Yalnız dinlemeyip, saygı duymadığı müziklere göre yargilarim.
Her kesimden düşünce saygım var.
(Bu müzik anlayışı din, ırk ya da Yaşadığı ülkeye hakaret vb olanlar hariç bu tarz insanlara saygım yok.)
Bir insan dinlediği müziği bana dayatmıyorsa istediği müziği dinleyebilir ve yargılamam. Lakin yanımda arabesk ve ilahi dinliyorsa onu uyarırım. Bu iki tarzı sevmiyorum
Ruh haline gore değişiyor ya o yüzden yargilamam, müziğe gelene kadar bir çok yerden anliyorsun zaten karsindakini
Hayır ama Ahmet Şafak Ozan Arif Ali Kınık dinleyenleri yargılarım. Ya da yeni yetme beş para etmez rapçileri dinleyenleri
Yargılamam, zevkler ve renkler tartışılmaz...
Eevt weekend dinleyen iyidir Azer Bülbül değil mesela :)))
Azere laf söyletmeyizzzz
Hayır asla sonuçta herkesin özgürlük hakkı var isteydn istediğini dinler
Ezhel , çakal , demet akalın falan dinlemiyorsa umrumda olmaz.
İsteyen istediğini dinler. Yargılamam çok da saçma buluyorum, bu yaklaşımı.
Yargılarım damar , slow dinleyen bir insanla yapamam anlaşamam ben 😂
Yargilamam ama genelde müzik zevkleri benzer olan kişiler daha iyi anlasabiliyo
Müzik evrenseldir yargılamak benim işim değil
İnsanların ne dinledikleri beni hiç alâkadar etmiyor.
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Saygı duymak gerekir.
Yargılarım. Arabesk rap dinleyen insanları dışlarım mesela
Valla rock dinledigim icin yargilayanlar olmuştu ama pek umrumda degil
Evet yargılarım, klasik müzik dinlemeyen insan, müzik dinliyorum dememeli mesela.
Evet bazen yaparım bunu ama sonrasında banada güzel gelmeye başlar zevkler ve renkler tartışılmaz
Herhangi bir müzik türünü sürekli ve sadece, adeta bir takıntı halinde dinlemiyorsa hayır 🙄
Hak ve özgürlüğe müdahale etmeyen hiçbir tercihi yargılayabilecek hadde sahip değilim, kimse değil.
Ağır bir şekilde yargılamam ama benim için müzik zevki önemli. En fazla dalga geçerim
Yargı değil de fikir verir. Kültürel olarak çok şey anlatıyor müzik zevki bence
hayır zevkler ve renkler tartışılmaz bende tartışmam
Dinlediği müzikten kişilik tahmini yapmaya çalışırım.
Hayır, çünkü kendim en uçlarda müzikleri de zevkle dinleyebiliyorum.
En uçlarda müzikleri zevkle dinleyebiliyorum derken, Orhan Gencebay, Neşet Ertaş, Aşık Veysel bir yanda, Metallica, Slayer, White Lion, Guns'n Roses, İron Maiden, Led Zeppelin vs bir yanda, Erkin Koray, Üç Hürel, Barış Manço, Nilüfer, Kayahan vs vs bir yanda... Hepsi, hepsi biziz aslında...
Yoo kardeş yerli yabancı farketmiyor ki Serdar Ortaç’ın yeri bende çok ayrı üstat ya 😭😭😭
Hayır yargılamam ama dinlediğim müziği eleştiren olursa bende onun dinlediği müzikleri eleştiririm.
Hayır kesinlikle yargılamam ama beni çok yargılamak ve yargılıyan insanlar ile çok karşılaştım maalesef
.
Dinlediğin müzikler, kişiliğini yansıtır ve önemserim..
çok seviyesiz bir şarkıysa evet. Sonuçta onların yüzünden seviyesiz şarkılar artış gösteriyor
Aslında evet Müslüm Gürses dinleyenleri kro olarak görüyorum
Müziğin Şiddetine göre yargılarım hatta karara bağlar cezasınada veririm.
Yeni nesil drillcileri dinlemiyorsa yargılamam. Umrumda olmaz yani.
Yok istediğini dinlesinler ya saygı duyulmalı tabiki de
Daha çok insanların dinlediği müziği yargılayanları yargılayanlardanım;")
Asla yargılamam ve yargılayanları da anlamıyorum. Zevkler ve renkler tartışılmaz
Asla yargılamam ama küfürlü şeyleri dinleyen insanlarla pek konuşmam
Konu müzikten açılmışken aşk içerikli olmayan şarkı ve müzik listeniz var mı acaba?
Yoo herkesin kendi tercihi
Yani bazen önyargı olmuyor değil gidip çakal elanur falan dinliyorsa bir sorgularım kulaksız mı diye
Yargılamam herkesin zevki kendinedir
Hayır öyle saçma sey mi olur
Hayır. ama abartmasınlar tabi :D
Saçma müzikler de dinlemesin
Yargılamak saçma olur
Hayır bu cok sacma olur 😅
Çakal dinliyorsa evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?