Bir de güzel şarkı patlayayım gaza geldim🙈 https://voca.ro/1diHjOAChUbQ
Müzik dinlerken altındaki yorumları okur musunuz?
Bir de güzel şarkı patlayayım gaza geldim🙈 https://voca.ro/1diHjOAChUbQ
YouTube da müzik videosu izlerken ya da YouTube music üzerinden dinlerken eğer boşsam altındaki yorumları okumayı çok seviyorum. Öyle anılar yaşanmışlıklar var ki. Ya da aynı şarkıyı dinlerken birbirinden farklı beğeni ve duygular oluşmuş insanlarda. Bunları irdelemekten keyif alıyorum zaman zaman…

Okurum hatta bazen öyle yazılar yazıyorlar ki sahiden bu kadar değerli miyim diye düşünmüyor değilim. Çünkü bazıları..'yı dinleyen çok güzel bir kalbe sahiptir gibi şeyler de yazıyor. Ve insan bir şaşırıyor, seviniyor falan. Hatta bazen oradaki yorum sahiplerini çiçek misali koparıp bir demet haline getirip hep saklayasım geliyor
Ne kadar nahifsin😍
🥹 teşekkür ederim
🤗
🤗❤️
Aa Sebnem Ferah 🥰
Okurum.
Aaa Sebo sever biri daha🥰
🥰hem de çok
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 😌
Cevap
8Cevap
Benim kafa kaybolan yıllarıma gidiyo
Elimde duran fotoğrafınn
Baktım, inan tanıyamadımm
Bu şarkımı ben sana yazdımm
Sense hâlâ anlayamadınn...
Okumuyorum, hepsinin yaşanmışlıkları saçma geliyor bana.
Okuyorum. Çok güzel yaşanmış anılar yazılı. duygulu güzel seyler
Hiç dikkat etmedim okumadım
Evet, keyifli oluyor.
Hiç okumuyorum
Bi ara bakardım ama şimdi okumuyorum.
Yorum olmayan yerlerden dinliyorum
Evet bazılarını okurum
Bazen okurum evet..
Güzel oluyor. Severim.
Bazen okuyorum.
Evet, uzun uzun yorumları okumayı severim.
Hiç okumadım 😊
İster istemez okuyorum ya
Okumam
Okurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?