3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaray'a hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?

#selamgençlik ☕☕
#MüzikEtkinlik
#Evet, daima "Aşkın Olayım" 😏🔥💓 peki siz Galatasaray'a hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz özellikle son Avrupa maçında başarılar dilemek için 😏🔥💓
#tubasueda 🍀🖤🗝️
#Bence, "Gözlerinde Bıraktım Aşkı" ya sizcee😏🔥💓


music.youtube.com/watch
3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaraya hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?
3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaraya hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?
3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaraya hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?
3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaraya hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?
3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaraya hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?
Güncellemeler
+1 yıl
3-3 lük sonuç ve maç yine de çok iyiydi, Galatasaray'a hangi şarkıyla seslenmek isterdiniz 😏?
Cevapla