Ayrıca bu müziği Uefa kupası finalinde de çaldırmıştık, 2000'den sonra iyice Galatasarayla özdeşleşti zaten..
https://youtu.be/gYkACVDFmeg
Cuma günü bol bol duyarız umarım bu müziği 😃

Ben br Galatasaraylı olarak bu müziğin en çok
Şarkı yavaşlıyor ya hani ardından taraftar atkısını kaldırarak lay lay lay diye eşlik ediyor
Slow kısmı müthiş bir an atkı şov var orada💛❤️
Evet orası da güzel. Şarkı komple güzel, efsane efsane. Şl müziği tadında.
Galatasaray'ın çoğu şeyi güzel zaten :)
Cevap
9Cevap
Galatasaray adı geçen her yerde Galatasaraydan üstün takım yoktur aksi idda eden ezik fenerlidir
Ya da tinercidir 😃
😄 t
bu derbide de çalacak mı maç öncesi maç arasında falan... :D
Hahaha ergenler fbliler 😃😃 kıskançlıktan hep bunlar 😃😃
Eğlendireceğiz merak etme 😃
Küfürün günah olmadığı haftadayız bee 😃😃
8taslilar kudurmuş önce koy takımlarına yenilmeyi bıraksınlar dicen de o köy takımları bunların yanında şehir takimi kalır
😃😃😃
Bari çalıntı olmasaydı. Beşiktaşın ki orjinal
1. Çalıntı değil uyarlama.
2. Sen önce bjk'nin gol müziğini öğren de gel, asıl o çalıntı.
Kimin şarkısıymış Beşiktaş'ın müziği?
Sizinki uyarlama değil bildiğin çalıntı.
Hahaha acıyorum sana. Kıskanç 😂
Daha bjk'nin gol müziğini bilmiyorsun 😃
Söyle bilelim işte.
Araştır öğren. Bjk'nin gol müziğini bilmiyorsun, gelmiş gs müziğine çalıntı diyorsun. Telif haklarını ihlal eden bir durum yok. KISKANMAYA DEVAM EDİN 😊😊🦁
eğer bir şeyi iddia ediyorsan kanıtlamakla hükümlüsün.
Bence de harika
#emre00
Senin Allahina Kurban
Juventusu kzdırıyoruz bu yüzden :)
Haklısın diyecek bir şey Yok 😊
soru biçiminde olmayan bir başka paylaşım.
Yine mi sen? Alakasız görüş yapma.
Git biraz dil bilgisi çalış.
Aynen çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar