bencede adamların futbolu derli toplu, bizdende hakederek puanı kopardılar. Maç FB adına iyi gittiği dakikalarda fırsat topları golle sonuçlandıramazsan ki bunu yaşadık ve adamlar cezayı kesti. Futbol biraz böyle bir şey.
Gs yi 2 hafta izledim, kazandığı maçtada kaybettiği maçtada iyi görmedim ondan dedim ümraniye zorlayabilir
Ümraniye muhtemelen Giresun’un yaptığı taktiği uygulayacak katı sert savunma yapıp bizi oynatmayacak bulacağı kontra ataklar veya bizim yaptığımız hatalarla golü bulmaya çalışacak zaten geçen senden beri çoğu takım bize aynı taktiği uyguladı ve hep puan aldılar bizden
evet içerdeki maçlarda bir kırılma yaşıyoruz. Şampiyonluk gelecekse bunun kırılması lazım. Güzel bir maç bekliyorum. İşin garibi o maçtan çok umutluyum sanki kazanacağız gibi bir his var. Bakalım ne kadar tutacak 😂
ts de antalya deplasmanında o da zor maç, bu hafta en rahat beliktaş daha sonra gs bence
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Berabere biter :D
akşam maç sonu sohbet muhabbet geyik eğlence diyorsun yani 😂
Aynen olursa iyi olur bize de eğlence çıkar :D
spor katagorisinde hararetle tartışma ortamını bi yakalayamadık 😂 vesile olur hem
Aynen :D bu arada son soruma gelir misin bro
olur bi bakıyım
Saol bro yorum için
ewy
Kendi evinde Ümraniye'den üç yiyen takımın taraftarı akşama eğlence çıkar mı diye konuşuyor.
taraftar sitelerinde öyle bir geyik dönüyor, gs taraftarı tedirgin.
Ümraniye iyi top oynuyor akşam yenerse hiç şaşırmam gsliyim bu arada
bencede adamların futbolu derli toplu, bizdende hakederek puanı kopardılar. Maç FB adına iyi gittiği dakikalarda fırsat topları golle sonuçlandıramazsan ki bunu yaşadık ve adamlar cezayı kesti. Futbol biraz böyle bir şey.
Gs yi 2 hafta izledim, kazandığı maçtada kaybettiği maçtada iyi görmedim ondan dedim ümraniye zorlayabilir
Ümraniye muhtemelen Giresun’un yaptığı taktiği uygulayacak katı sert savunma yapıp bizi oynatmayacak bulacağı kontra ataklar veya bizim yaptığımız hatalarla golü bulmaya çalışacak zaten geçen senden beri çoğu takım bize aynı taktiği uyguladı ve hep puan aldılar bizden
bencede bu dediğin taktiği uygulayacak, birde orta sahayı kilitlemeye çalışacak.
bizde adana ile oynayacağız ptesi o maçta zor
Fener bu sezon kendi evinde genelde iyi oynamıyor Adana veya beraberlik görünüyor o maç
evet içerdeki maçlarda bir kırılma yaşıyoruz. Şampiyonluk gelecekse bunun kırılması lazım. Güzel bir maç bekliyorum. İşin garibi o maçtan çok umutluyum sanki kazanacağız gibi bir his var. Bakalım ne kadar tutacak 😂
ts de antalya deplasmanında o da zor maç, bu hafta en rahat beliktaş daha sonra gs bence
Hakem maça etki etmezse Hangi Kredi Ümraniyespor zayıf rakibine puan vermez.
Galatasaray kazanır.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!