Çocukken hiç sevmediğim arabesk şarkıları dinler oldum, kulagımda müslimle yatar oldum 🤭
Sizce bunun sebebi sözlerini yeni mi anlıyor olmamızdır?
Sizce bunun sebebi sözlerini yeni mi anlıyor olmamızdır?
O tarz şarkılar çocukken bize hitap etmiyordu çünkü. Şimdi ben de dinliyorum
Aynen daha anlamlı şimdi..
Bazı şarkılar demleme çay gibidir demini aldıkça güzelleşir
Eig için teşekkürler 💐
Cevap
5Cevap
Hayır genelde rock metal tarzı dinliyorum
Birkaç Orhan Gencebay ve Cengiz Kurtoğlu şarkısı hariç arabesk şarkıları sevmem
Müslim i seviyorum bu aralar 🤭
Hiç sevmem
Tercih.. Bende sizin dedıklerinizi dinlemem hiç.
Tercih
Arada denk geldikçe dinlerim. Ayırt etmiyorum öyle. Genelde farklı sanatçılar olunca iyi oluyor.
Niye dertli misin o kadar :)
Dertler derya olmuş bende bır sandal🤭
Sevmediğim bir şeyi dinlemem
Hayirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar