Hala etek giymiş bilmem ateşli onlar yok o yok bu. Hemcinslerimiz daha da saldırmış. İsteyen istediğini giyiyor. Siz hayatınızı öyle geçirmek istersiniz belki ama bazı insanlar kendilerini iyi hissettikleri, güzel hissettikleri zaman günü de güzel oluyor. Ayrıca çok da yakışıyor. Yabancı ülkelerde giyilince özenerek bakılıyor ama bizim ülkede kötü yakıştırmalar.
Kimse bacaklarindan usutupte hasta olmaz be amma anarttiniz sayet giyenleri saygiyla karsiliyorum herkesin bir yasam tarzi var ve usutmenin en buyuk etkeni ayaklardir ayak usumediyse hicbir sey olmaz
Mini giymeyen tesetturlu olupta tenlerde kaybolanda gorduk cok asiri acik giyinipte eline erkek eli degmeyende. Acik giyinir namussuz olur kapali takilir namuslu mu zihniyet desem ayip olmaz dimi
2 kilo bacagimda tüy var Üstüne içlik giyiyorum patolon Kan bağışı yapan biriyim kansizda değilim bu halimle üşüyorum böyle görünce küfür ediyorum, tarzları için değil ben usudugum için jdjf
Bilmiyorum valla dusunun disarda kar yagiyor benim icime yagmur ama benim siniftaki kiz bu elbisenin gerdan kismi biraz kapali halini giyip ustune deri ceket semsiyeyle cikti 😑
Yarami destin bende giymek istiyorum ama İzmir havasına rağmen cesaret edemiyorum Mart ayı gelsin giyerim belki kışlık etek elbiselerimi 😊 birde giyen görünce kendimi yaşlı hissediyorum üstünde de incecik kazak ceket ben montlara sarılmış dolanirken yaslandim mi acaba niye üşüyorum dedirtiyor..
nerde yaşıyorsun bu yıl kış gelmedi ki bir türlü bugün hava çok güzeldi mesela. lisede karda kışta etekle giderdik okula her zaman. o kadar da üşümezdik.
Valla bende anlamıyorum görüyorum ve hayran kalıyorum gecen taksımde benim ıcımde polar üstümde mont şapka boyunluk donuyorum kızlara bu baktım çırılçıplak tıtrıo ulan mal madem üşüyon nıe kendine eziyet edıon dedim kendi kendime soylendım Allah akıl dağıtırken sanırım bunlar wc şeydi :) hersyın yeri zamanı mekanı var ama dımı
İnce külotlu çorap ama şu nasıl anlatsam muz çorap gibi değilde bir çorap var aşırı ince ama dokusu biraz farklı o çoraplar sıcak tutuyor, adını bilen aydınlatsın 😹
Donmadiklarindan emin misin. Hiç sanmıyorum. Öyle olsa üstü kaval altı Şişhane dolaşmazlar. Üstte kalın mont. Yüzünü bürümüş. Ama ne yapsın hava havası her şeyden önce gelir. 👇
Ben hep Egede bulundum ve hiç kışın etek giymek aklıma gelmezken Eskisehir'e gittiğimde giymiştim ve evet bir taraflarım donmuştu. Hiç gerek yok tayt üstü pantolon devam😃😂
Ben ince çorapla elbise, etek giyiyorum donmuyorum. Sanırım çorap ısıtıyor sağolsun :) Bende nedeni ni bilmiyorum, bilseydim güzel bir açıklama yapabilirdim.. :)
Aynen yha ustte kazak veya dize kadar mont ama alltta mini etek bence bunlar ten rengi külotlu çorap giyiyorlar yha o yüzden üsumuyorlar o sıcak tutuyor çünkü
En İyi Cevaplar