Kapalı muhafazakâr veya modern kapalı kadınlar bu havalarda günlük olarak etek ya da elbisenizin altına ne giyersiniz?
Lütfen sadece kapalı kadınlar cevap yazarsa sevinirim.
Lütfen sadece kapalı kadınlar cevap yazarsa sevinirim.
Savaşçı-Türk sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kalın kilotlu çorap ya da kalın termal tayt
Tesettürlü
Lütfen cevap yazar mısın?
Etek ve elbise
Sor
Çok soru sorma
Merhaba küçük çapta da olsa soru sormama müsade ettiğin için teşekkür ederim.
Buyur
Gündelik hayatta genelde etek mi giyinirsin yoksa uzun elbise mi?
Her ikisi de duruma göre değişir
Peki etek altına ne giyersin çoğunlukla genelde?
Çorap Tayt vv
Giyindiğin Taytların hangi renk?
Çok mu önemli
Tabiki önemli.
En ince ayrıntısına kadar benim için çok önemli.
Burada yazmak istemiyorsan özeldende yazabilirsin.
İstersen konuştukdan sonra da engellersin.
Ne alaka
Lütfen beni kırma rica ediyorum sana.
Sapıkmısın
Tabiki hayır.
Sadece kapalı kadınları çok beğeniyorum hepsi bu.
İyi tamam
Anlayışla karşıladığın için çok ama çok teşekkür ediyorum.
Dm den Yazacak mısın?
Hayır
İyi tamam dediğin için dm den yazacaksın sandım.
Sanırım cevap Yazmak istemiyorsun?
Lütfen cevap yazar mısın lütfen?
Beni yarıyolda bırakma lütfen.
Günaydın, neden cevap vermiyorsun?
Lütfen cevap yazar mısın lütfen.
Ürenleyip durma
Merhaba Israr etmeme den dolayı rahatsız ettiğim için özür dilerim.
Sadece sana bir kaç soru sormak istemiştim. Hepsi bu..
Günaydın Efendim.
Sorularımı cevaplayacak mısın?
Ne düşünüyorsun.
Merhaba cevap yazmayacak mısın?
Merhaba neden cevap vermiyorsun?
Neden çekiniyorsun?
Ben insan yemiyorum merak etme.
Cevap yazar mısın lütfen?
Merhaba Nasılsın umarım iyisindir?
Paçalı don 🩲😂
Paçalı donu neyin altına giyiniyorsun mübarek.
Sadece paçalı don
Neyin altına giyinmeyi tercih ediyorsun?
Basmada Fistanın altına 😂
😂😂😂 yakışır fistan altına.
Peki donun içine ne giyiniyorsun?
Orası meydanda duruyo öyle 😂😂
Yiğidin malı meydanda durur diyorsun öyle mi?
Kıçımıza giymeye donumuz var canım ya oda olmasaydı 😱
Olsun tabi ki açıkta kalmasın.
Sen kapalı mısın açık mı?
Açığım ben
Teşekkür ederim cevap yazdığın için.
Kalın kışlık yünlü tayt
Kapalı mısın açık mı?
Lütfen cevap yazar mısın?
Peki birkaç soru sorabilir miyim lütfen?
Kalın kilotlu çorap veya tayt
Kapalı mısın açık mı?
Lütfen cevap yazar mısın?
Günaydın neden cevap vermiyorsun?
Ya abi fetişini alıp gidermisin yapıştın resmen insan cevap verdiğine pişman oluyor
Lütfen sorularıma cevap yazar mısın lütfen rica ediyorum.
Günaydın.
Sorularımı cevaplayacak mısın?
Altlarına hiçbişey giymiyo kimisi
Nereden biliyorsun?
Lütfen cevap yazar mısın?
uzun don
Kapalı mısın açık mı?
Açığım tabii ki ne işim olur İslam tasmasıyla
Senin ağzın ne söylüyor be hey melun.(!)
tayt falan
Kapalı mısın açık mı?
Günaydın, sorularımı cevaplayacak mısın?
İçlik
Kapalı mısın açık mı?
Kapali
İçlik olarak ne tercih ediyorsun?
Mesela genelde pantolon mu etekmi giyersin hangisini ne sıklıkla giyersin ve İçlik olarak altına ne giyersin?
Lütfen cevap yazar mısın?
Fetişini alıp git burdan
Lütfen kızma sadece soruma cevap yazmanı rica ediyorum lütfen.
Soru sormak yasak mı?
Lütfen cevap yazar mısın lütfen?
Günaydın, neden cevap yazmıyorsun?
Günaydın, sorularımı cevaplayacak mısın?
Merhaba neden cevap vermiyorsun?
Neden çekiniyorsun?
Ben insan yemiyorum merak etme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar