AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Siyah, koyu gri, koyu bordo parlak ve süper ince çorap karda bile vazgeçilmezimdir.
ne kadar hoş :)
Bu erkeklerin ayak sevdası ne be illa fetiş dolasicaz
fetiş dolaşmak nasıl oluyorsa
Ayak göstererek dolaşmak 😂😂😂
değişik bir düşünce tarzın var
Evet ama tema ayni
terlik giyenler ya da açık ayakkabı giyenler ayak göstererek dolaşanalr grubuna girmiyodur her halde
kisa çorap iyi hoş da eksik hissediyorum ya kendimi
peki neden :D
sanane :)
olur :D
ben mesela yaz olunca toptancı ya gidip deste halinde alırım
enteresan
yaa kızlar ne çekiyor siz bilmiyorsunuz
bir anlat bilelim yani :D çorap konusunda
çorap abi neyini anlatayım 😁😀😂😀😂
sende hakısın :D
😊☺😁😂😀
ayana giydiğin gibi mi yırtılıyor bu ince çorap anlamadım ki deste deste alıyorum diyorsun :D
evet ince baya bir. yani nasil diyeyim uzun bir tirnagin varsa anin da yirtiliyor yani sivri bir eşyaya denk gelmesi yetiyor ve biz kadinlar corap kacisindan nefret ederiz
anladım iyi :D
ne bileyim ince çoraplı ayaklara karşı ayrı bir sempatim var
allhim ya 😊 erkekler ve begenileri ne denilebilir ki
:D :D :D
ten rengi ince çorap giyiyorum genelde onun dışında bilekten beyaz
Ne güzel ayakları daha estetik gösteriyor
bilek çorabı. Yaz kış. Genelde beyaz veya açık renkler
çağımızın hastalığı :D
Neden 😀
babet çorap bilek çorap hiç estetik değil yani :D
uzun mu giyelim 😂
ince ten olur yani :D ayakakbıya göre sihay olur
bence fiziğe göre değişir ama her zaman kısa ince ve siyah çorap
tül olan tarzdamı?
evet aslında Dediklerim hepsinde geçerli
anladım güzel seçim
haahshahaha adeta bir ben ayak bileklerim üşüse de yok arkadaş uzun çorap giyemiyorum
anladım güzel :D
ben seviyorumda uzun ömürlü degil kaçıyo yırtılıyo bana göre degil yani
doğru o kadarda çok pratik değil :D
Ben sadece kapalı ayakkabı giyersem mecburiyetten çorap giyiyorum onun haricinde giymiyorum
anladım
3 ay önceki soruyu kim canlı yayına çıkarttı acaba :D
Ben inatla ayakta tutuyorum soruyu :)
Çorap olsunda nasıl olursa olsun yaz aylarında bile çorap giyiyorum 😂
yaz ayalarında çoğu kişi giyiyor yani :D
Bilmem valla genelde çorap giydiğimi görünce şaşırıyolar bu sıcakta mı diye 😂
nerde yaşıyorsun ki :D
yazları pamuklu çorap giymiyorsundur her halde :)
İstanbul
Kime ne istediğim çorabı giyerim banane milletten xd 😂😂😂
peki o zaman :D
yani o senin kişisel tercihin :D
Aynen öyle de ayaklarla neden bu kadar ilgileniyorsun 😂?
çünkü çekici ve güzel buluyorum :D
Anladım herkesin kendi tercihi tabii :/
:)*
yani burdan konunun dışına çıkmayalım sonra şikayet edilince yorumlar siliniyor profgil engelleniyor falan
Tamam kusura bakma iyi akşamlar
İyi akşamlar :D gönül ister daha çok yorumlaşmak ama kurallar :D
hayatım çorap diyince aklıma direkt vücut çorabı geliyor, var sen düşün gerisini :)
uvvvvvv kışkırtıcı :D
ürpertici :)
şu an tüyler diken :D
Kısa çorap sigara gibi bağımlılıktır. Uzun çorap giyince tüm bedenim boğuluyo gibi hissediyorum
anladım ince çorapla aran nasıl?
ben hep kısa çorap giyerim uzun çorap giyemiyorum sevmiyorum.
İnce çorabla aran nasil :)
fena değil.
Ya super :)
Spor ayakkabı ile giyerim bilek çorabı.. kışında kalın çorap giyerim
peki
elbiseye göre giyinirim ama hep ince çorap giyinirim diğerini giymem
Ya ne güzel :) bence ince corap ayaklari daha zarif gosteriyor
Ben kısa muz Çorap giyiyorum. Ayağı estetik gösteriyor
tercih meselesi :D
😆😆😆😆
genede ayak severlerden uzak dur sen :D
Öyle mi dersin? 😂
sonra muz diye ayaklarını yemesinler :D
Hahaha 😂 çok iyiydi...
genede uzak durmak istemiyorsan :D bilemeyeceğim :D
Evet diğeri gibi bileği kavrayıp daraltmıyor. İyidir :)
: ) :) :D
kısa giyerim ama ince çorap giydiğimde oluyor etekle *-*
Pekisi
Her türkü alışkanlık devamlılıktan devamlılık ise tanrıdan gelir
felsefik yaklaştın da hayırlısı ya
devamlılık çorabın değil çoraplığın bir özelliğidir.
dediğin gibi olsun ne diyem
Ayak Sevdan olduğunu ne zaman farkettin cok merak ettim dogrusu🤔
yolculukta diyelim
İlginç🤔
ayaklara ilgi duymakmı
Evet
hiç denk gelmedin mi?
Kızlar çorabı kış ın giyer yaz/ilkbahar/sonbahar da açık ayakkabı giyildiği için çorap giymiyoruz.
giyin çok var ya :D
kışın soğukta estetikten daha önemli sorunlar yaratır o güzel çoraplar 🤗
olabilir
Yaz kış babet çorabı giyiyorum (evde değilsem). Daha narin.
güzel
Evet :D
doğru bende narin buluyorum ama tül çorap tarzında olanlarını :D
ciplak ayak ben surekli sevmiyorum corabi daraliyorum
anladım
Ya kış geldi ne kısa çorabı evdeyken ben uzun nerdeyse dizlerime kadar çorap giyerim Üşüyorum valla
hmmmmmmmmmmmmm
Yani
peki yazları naylon çorap giyiyor musun :)
bende ayni fikirdelim kalin coraplar kaba duruyorr..
genelde burunlumu burunsuzmu giyersin çorabını
bencede :) ayak var pamuk gibi ayak var kazık gibi :)
aynen :D
Ya kansiz bir insan oldugum icin yaz kis ayagim usur mecburiyettn ince de olsa ayagimda hp olur :)
Anladim kisin olmaz her halde ayaginda ;)
Ya mavi bir yün çorap örmüştü anneannem kayboldu o onu seviyordum
Geçmis olsun bak bende uzuldum simdi
Ince de ten rengi ve dize kadar olan. normalde ise ayak bileklerinde olanlar tercihim.
Bende ince corapli ayaklar daha guzel cekici oluyor
Fetiş olunca öyle oluyor demek ki. ben ayaktan nefret ederim. heleki erkek ayagindan iyyyy. kuscam suraya o olcak.
Kisa derken nasıl bir kısa acaba diz altımı bilek mi 😂
Diz alti bilek babet bunlarin inceleri :)
Gayette guzel ve hos duruyorlar uzun corap pek kullanisli olmuyor zaten
Evet ince corap ayaklari daha zarif gosteriyor :)
Ben yazları babet corap severim kışları genelde 3 4 kat giyiyorum :D
üşüme sen :D
Rahatım her şeyden önemlidir ayıptır söylemesi :D
en iyisi :D
Iyyyy nasıl bir soru bu yaa aklıma koku filmi geldiği -ama izlemedim-
hı hıh
cogu da yane gündelik icin iyidir, ince corabi kim neden giysin...
ayakkabı tercihine göre giyiliyor ya dışarda sanki :D
giymemki.. ya ciplak eger ayakkabim aciksa, sneaker giydigimde kisa corap.. yane sende
ok...
Ne kadar da kullanıcı adıyla uyumlu bı soru 😂😂 Ben varm
dimi bence gayet güzel bir soru :)
Haha ben ce cok ta guzel degıl gereksız gıbı
bence gerekli gerekli :D
bir aralar çok giyiyodum ayakkabidan çıkarması kolay oluyor diye 😂😂😂😂
şimdi neden artık giymiyorsun :D
şimdi giymediği mi kim söyledi 😂😂
bir zamanlar dedin ya sanki artık giymiyorsun gibi
sürekli ince çorap giyen kızlara karşı ayrı bir ilgim var direk yapışırım onlara yanşi D:D
artik onu da giyemicez desene 😂😂😂😂
giy ya neden kendini mahrum bırakıyorsun :D
sen nasıl giydiğimiz çorabi görüyorsun ya ben bilekte giyerim fark edilmemesini istiyorum
tamamda sonuçta ayakkabıdan o ayak çıkıyor bir yere gittiğinde ev yani :D
ayyy pis sapık 😂😂😂 düşman ayağa dost başa bakarmış 😂😂😂
ben dostunum ya ayaklarını altında bir hizmetkar öyle deme deme deme :D
hahahaa öyle olsun bakalim başka ayak sorusu sormazsin inşaAllah
sorarım tabi yazmıyorsun ki bana özelden :D
ayak severleri sevmem 😂😂
ya ne zararı var sanada sevmiyorsun :D
feministim ben toptan sevmiyorum 😂😂😂
kız ayağina dikkat ediyor ama devami yok kilolu bakimsiz ne yaparsin 😂😂😂
tamam işte feministsen ne güzel ben seni aşırı sevdim al erekekleri ayaklarının altına hükmet ayaklarının altında süründür işte :D manyak :)
😂😂😂😂 beğendim fikrini
tamam işte bana bir yazsan özelden :) al erkeklik duygularımı tepe tepe ayaklarının altında paspas et :)
olmaz ayaklarıma bakmayı bırakırsam ne yapacaksın 😂😂
ya ayaklarna ince çorap giydiğin sürece sorun yok ben öyle biriyim al beni ayaklarının altına feminist duygularının hepsini uygula :)
olmaz ya başka ince çorap giyen bulursan 😂😂
bulurum tabi :D neden bulmayayım :D
hani ben seni ayaklarimin altina alacaktim hani feminist duygularimi sende kullanacaktım 😂😂😂😂
ya öyle almazsan kullnmazsan giderim yani :D
😂😂😂😂😂
kilo alirsam ayağim şişerse mantar çıkarsada sever misin 😂😂
oha sende varya iyi yani
tabii ayak için seversen öyle olur 😂😂😂😂
ya sen sadistmisin sen ayaklaruna köle mi arıyon işgence edecek
evet seni dövsemde sövsemde ayrılmayacaksın 😂😂😂😂 kuzu kuzu oturacaksin 😂😂
aynen öyle köpek gibi ayaklarının altında olcam :)
eee sende karar ver bir olmaz bir olmaz diyorsun
file çorap seviyorum ben bu sene trend tabi ince corapta güzel
oje sürüyormusun ayaklarına peki file çorap giyerken?
giydiğim ayakkabıya göre değişir ama çok sık giyerim
ya negüzel bence ayakları daha estetik gösteriyor :D
Neden ayaklara ilgi duyuyorsun çok garip buluyorum :D
fetişim öyle :D bana çekici geliyor
Bakımlı ellerde çekici geliyor mu :D
el fetişleride var evet. Bakımlı eller tahrik etmiyor beni :D
Kışın kısa çorap yazın ya ten rengi ya da babet çorabı
Guzel ;)
Sport çorap bileklere kadar olan 😓 Ayaklarım üşüyo hep kansızlık var bende
Sağlik onemli
Evet
Ten pantol çorabı ya da kısa dantelli desenli coraplarr
Super ayaklari daha estwtik cekici gosteeiyoe
Kışında kısa çorap giyerim. Asla uzun çorap kullanmam
Anladim
yaz kış farketmiyo alışkanlık oldu bende hep kısa çorap giyiyorum ve kışın hep hastayım bu yüzden
Tul corap giyiyormusub
evet çorap çok severim tül dantel simli normal bir sürü çeşit var bende
Ya ne guzel. Benimnde corap fetisim var
evet farkettim yazdığından
:) :(
babet çorap giyiyorum çoğunlukla ama mini etek giyersem ince muz siyah coraplardan giyiyorum
Guzel
Fetişlerle ilgilenmiyorum kardeş davet etmişsin ama
sIKINTI YOK not alırım daha davet etmem seni :D
Yaz kış farketmez hep kalın yünlü yumuşak çorap🖤🖤
:) ;)
ince ve kısa giyiyorum genelde ama kışın botun içinde kalın kısa oluyor
ne güzel :)
Baharda veya yazın çünkü kışın giyersem ayaklarım buz tutar
gayet mantıklı bak D
Uzun Çorap bence dunyanin en saçma şeyi bacağa kadar cekmenin mantığı ne bacagi da usumekten kurtariyo sa o işi pantolon yapıyo zaten uzun çorap çok sinir bozucu . d
kışın ayagımi sicak tutsun yazinda babetimin altinda gozukmesin yeter;)))))))
ince çoraba hayır diyosn yni :D
hayırrrrrr hele bu havada:)
Yok yazları bahar aylarından bahsediyorum :D
giyerim 😊
süper :D
tabi sen bir ayak sever olarak😂
tabikix
de
harikasın :D
biliyoeum😂😂😂
😎😎😎
:D :D :D : D :D
Biri hemen şikayet etmiş :D
seni sikayet etmedimki
senimi ettim yoksa ben bu seyi dun gece actim bir boku bilmiyom 😂😂😂
sen değil başkası :)
he😂
bak kendime o kadarda saydirdim yani
gitmedim engel yedim yeni hesab açtım :D
hee 😂😂😂😂😂😂
o cümleyi yapınca biri şikayet etmiş engel yedim iletişim hakkında taleb yasak :D
öyle yani :D
😂kiyamam
olsun ya bunda da yarına 2xper olurum :D
bir kaç eiç almam lazım +1 almam lazım falan falamn :D
hic anlamiyom ama olsun
neyi anlamıyorsun
+1 ne 2xper ne?
yapılan yorumları beğenme :D
xper de seviyen işte :D
hmm
Hmmmmmm
oyle iste
2xper oldum sabaha ;)
oooo 😏
Tanam da senin bir aey yapman lazim su an :)
ne yapmam lazimmis?
Gecen soledim hesap ban yedi ;)
Corap sevmem. Ama mecburen incecik kısa corap tercihimdir.
Bazi kizlar hep pamuklu giyoyor onlar neden kendilerini mecbur hissetmiyor
Onlar üşüyenler gardas. Bn kanlı canlı bir kızım. Genc adam üşür mü yaww
Kış ayında tamam peki yazın pamuklu giyenler ;)
Adamm mall. Biz ne edek. Yazın gününe çorap giyilir mi.
seviyorum. artık nasıl alıştıysak onsuz olmuyo. 😊😊
ince çorabmı :D
yok benimki babet çorap 😄
Babet çorabı ve babet çorabı gibi kısa ince çorap giyiyorum
Ne guzel :)
yazın sandalet giydiğimz için çorap yok. spor ayakkabıda patik çorap. kışın evde çorap üstü patik
okkkk
bence daha rahat oluyo ince çoraplar helede yaz ayı için
harikasın :)
Spor ayakkabı takıldığımdan kısa çorap tabikide. Uzun çoraplar kötüdür
sen kısa pamuklu çorap giyiyorsun o zaman
Evet evet
+++++
Ne var yani kızız diye baklava desenli uzun corap giyemez miyiz 😒😒😒😂😂😂
giyin kısasını diz altını bileğini giyinde ayakalrınız zarif gözüksin :D
ne varmış ya baklava dilimli ince çoraplarda bence çok hoş :)
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!