+1 yılLÜTFEN SONUNA KADAR OKUYON..
Birisine numaramı verdim iyilik yapıcakdı nicki @Tirnagikirilankis
bu numara sorgulama sitesine.
1. ne arayığ duruyon sapık demiş.
2. Dolandırıcıdır yazmış.
3. jigoloyum olgun gögüslüler arasın demiş.
Dün senin yüznden intihara kalkıştım bir insanın hayatını kaydırmak senin için bu kadar basit mi. Dün başaramadım bu gün tekrar deniyeceğim ve bu sefer olucak emin ol. Ben sana ne yaptım da bana bunları yaptın. İnsanca sana abla dedim yardım istedim sen neler yaptın ama ölürsem iki elim yakanda olucak bunu bil. Dünden beri ağlıyorum senin yüzünden hastaneye kaldırıldırm senin için bazı şeyler basit olabilir ama benim için değil.
HAKKINIZI HELAL EDİN..00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSiyah ince veya kısa :))
3520 Yorumla- +1 yıl
beni tanıyormussun gibi yazdın sanki :)
- +1 yıl
😹😀
- +1 yıl
Bendee :-)
- +1 yıl
@Zeynepsoru harikasın :)
- +1 yıl
Aynenn :)
- +1 yıl
Ayak sever link neden bu
- +1 yıl
@TamaraTamar nasıl yani anlamadım?
- +1 yıl
Profil adınız ayak sever onu sordum size neden
- +1 yıl
@TamaraTamar ayak fetiştiyim ondan ötürü
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
@ciaoadiosimdone yani?
- +1 yıl
ben ayaklardan korkuyorum sen görunce aziyosun olay bu
- +1 yıl
Babet çorap herzaman 1 numara 😋😑
- +1 yıl
@Açeliiiyyy sana göre
- +1 yıl
Tabiki
kızlardan cok artık erkekler giyo babet corap alışkanlık haline gelmedi bir moda haline geldi :)
00 Yorumla
+1 yılKilotlu corap varken başkasına ihtiyaç yok bence :=
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Ben! Bir kere, biz kadınlar babet, topuklu ayakkabı, yok yandan cırt cırtlı, yok önü açık, yanı açık, arkası açık, hadi olmadı üstü açık, estetik ayakkabılar giymeye bayılırız! Yani en azından bir çoğumuz :) Bu yüzden bu kısa çoraplar bizler için oldukça önemli, bayım.
13 Yorumla- +1 yıl
Önemliyse ne güzel. Burdada gene 2 ye ayrılıyorlar ince çorap giyenler giymeyenler :D
- +1 yıl
Ya yüreyemez düşer ince çorabı giyerken kaçırı ne olcak başka :D
+1 yılabi corapta kiyafete yerine gore giycen daa 😂 gidip abiye kisa bir elbisenin altina stiletto ayakkabi icine kisa corap olmaz yani 😂 dedigin gbi ince corap olur.. gidip bir esofman altina spor ayakkabinin icinede ince corap komedi olur.. o degilde burnu acik ayakkabi giyip tul corap giyenlere ayarim. bide corabin ustune halhal takanlar yok mu ayattan soguma. sebebi 😂
13 Yorumla- +1 yıl
bir kaç kez denk geldim spor ayakakbıda ince çorap giyenlere :D
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Bence ince çorap ayakları daha zarif gösteriyor beğeniyorum ben :D
+1 yılkıyafetime göre seçerim çoraplarımın tarzı ve dokusunu şahsen :) spor ayakkabı giyceksem kesinlikle pamuklu bir çorap olmalı eğer etek ya da elbise giyeceksem külotlu çorap değilde jartiyer takım giyerim... külotlu çorap bana çok çocuksu geliyor saçma yani benim fikrim bu :)
22 Yorumla- +1 yıl
Bence çok haklısın. Benim için uzun kısa olması fark etmez ayakların ince çoraplı olması zarif gözükmesi
- +1 yıl
teşekkür ederim :) aynen katılıyorum...
+1 yılsoguk olunca mecbur giyiyorum. genelde babet corap giyerim. lacivert renginde. uzerinede ayakkabi olarak spor siyah ayakkabilarimi veya siyah ya da lacivert botlarimi giyerim. ayagim 38 numara. beyaz renk. tirnaklarimi keserim cunki kesmeyince kirleniyor. ayak tirnaklarima oje surmem sadece sefaf renk surerim. ayaklarim damarli degildir pek. ayak killarimi tiksindigim icin alirim.
12 Yorumla- +1 yıl
bunlari sen sirf ayak sevdigin ne bunun gibi bir suru soru sordugun icin yazdim hepsine cevap verdim kisa yoldan
- +1 yıl
Baya aciklayici oldu tesekkurler ;)
+1 yılhoş duruyo bence şöyle olunca
st13.myideasoft.com/.../8681147705007-1.jpg
img-penti.mncdn.com/.../8681147829512-1.jpg21 Yorumla- +1 yıl
Evet hem supor hemde estetik
Erkek arkadasim yuzunden corap giyinemiyom 😃 ayaklarimi gormek ve koklamak hosuna gidiyormus. Ama coraplarimi onun cikarmasi benim daha cok hosuma gidiyor ☺
33 Yorumla- +1 yıl
güzel :)
- +1 yıl
Sen giy ben çıkarayım canım ince siyah ve ten rengi
- +1 yıl
@corapci4242 ilgilenmiyorum
+1 yılÇorap giymeyi pek sevmem. Hatta kışın bu yüzden bile evde terlikle dolaşırım. Okul zamanı da corap sevmedigimden cogunlukla pantolon giyerim. Sadece misafirlik vb yere gittigimde ( patik tarzı ) corap giyerim.
15 Yorumla- +1 yıl
bence ten çorap giymelisin daha estetik :D
- +1 yıl
Evet patik tarzı ten coraplar fena degiller aslında ama genelde spor tarz giyindigim icin yakıştıramıyorum birde alışkanlık olmuş 😃
- +1 yıl
anladım ten çorap genede candır :D
- +1 yıl
Peki 😊😄
- +1 yıl
:D :D :D
+1 yılHerkes rahat hissettiği gibi olmalı doğallık da çekicidir bazen🙂 Günlük hayatımda ince çorap giymekten hiç hoşlanmıyorum spor ayakkabı giyeceksem zaten kısa çorap, diğer ayakkabılarda ise hiç giymemeyi tercih ederim
13 Yorumla- +1 yıl
güzel :D ama bence tül çorap daha güzel estetik :D
- +1 yıl
Bir de rahat mı onu sor😂 Bence yarın tül çorap giyip denemelisin😌
- +1 yıl
:) kızlar giysin seviyorum ben ayaklarda :D güzen kızlaradda ayrı bir ilgim var zaten :D
+1 yılBabet çorabı berbat, babetler zaten neden yaratılmış bir fikrim yok. Küçük babet çorap giydiğimde ayakkabının içinde yuvarlanıyor. Kısa çorap candır. Benim ayaklarım ufak olduğu için her halukarda estetik duruyor 😊
11 Yorumla- +1 yıl
güzel :D tül çorap daha estetik gösteriyor ayakları ama :D
İnce, ten rengi çorap giymeyi seviyorum ben yazın spor ayakkabı için ama naylon olduğundan koku yapma ihtimali yüksek oluyor. O yüzden yanımda mutlaka yedek çorap taşıyorum.
Kışın kalın, uzun çoraptan şaşmam ama. Soğukta hayatta ince çorap giymem.13 Yorumla- +1 yıl
bence ayakları daha zarif gösteriyor ince çorap. spor ayakkabı ile ince çorap giyen nadir kızlardansın sanırım :) güzel
- +1 yıl
On puan tam. puan. sampuansin :)
Kısa paça bir pantalon altına spor tarzda ayakkabi giyiyorsam mutlaka kısa çorap giyerim ayakkabının rengine uygun olması ve ayakkabıdan görünmemesi kaydı ile
22 Yorumla- +1 yıl
anladım genelde ince çorpmı soket çorapmı giyersin
+1 yılDuruma göre değişir mesela kısa etek giyiyor san kısa çorap giyemezsin ama pantolon giyiyorsan giyebilirsin yani sürekli kısa çorap giyme gibi bir durum yok
22 Yorumla- +1 yıl
Genel olarak çok etek giymiyor artık kızlar.
- +1 yıl
Öyle ama moda değişken dir onun da zamanı gelir yine
Ya kusura bakmada ayaklara ilgi göstermek nedir iğrenç iğrenç şeyler ya ayak ne kadar bakimli olursa olsun ayak yani kendini hicmi değersiz. hissetmiyorsun o durumda
23 Yorumla- +1 yıl
ya tercih meselesi hissetmiyorum önemli olan karşımdaki insanın kendini değersiz hissetmemesi
- +1 yıl
ilgi duyduğum bir şey genelde hiç karşılaşmayan insana bir garip geliyor evet
Benim ayakların küçücük olduğundan☺ hangi çorabı giysem yakısıyor bu yüzden farketmiyor hepsini seviyorum ben
32 Yorumla- +1 yıl
:D :D :D :D güzel
- +1 yıl
Şimdi moda canım yarım çorap 😀😀ben ne giysem yakışıyor 😀😀
Bence bu soru değişik bir kız bence ince ve kisa corap giymeyi sever onlar saymakla bitmez biz suna ince ve kisa corap giymeyi sevmeyen diyebiliriz 😊😊
21 Yorumla- +1 yıl
Sevmeyen daha çok
Soru değil de bu kadar yorum almayı Nasıl başardın merak ettim sır değilse bunu paylaş ki bilinsin ben ince giymem çorap narin yırtılan bir şey zaten ince giyersem sermayeyi çoraba yatırmalıyım
13 Yorumla- +1 yıl
davet ederek
- +1 yıl
yo canım sıkıldıkça istek bu soru 1 senelik soru oda var yani :D
İlla ince çorap giyimem yani çorabı giyidiğim ayakkabıya göre seçerim.
Spor ayakkabı çoğunlukla rahat olduğu için giyerim o yüzden kısa spor çoraplar tercihim11 Yorumla- +1 yıl
anladım ince çorap daha estetik
+1 yılPek etek kullanmıyorum... Kullandığım zaman ise favorim siyah 15 denye çorap.. İnce yani :) en incesi hiç yokmuş gibi. 5 denye... Onu da ten rengi kullanıyorum :)
13 Yorumla- +1 yıl
Ben daha çok bacakları estetik göstermesinden ziyade ayakları göstermesi ilgimi çekiyor. Onun için burunlu çoraplar bana daha hoş geliyor :)
- +1 yıl
Orası iüphesiz :)
- +1 yıl
Evet :D :D
+1 yılWalla normal sartlarda kalın uzun çorap giyerim çünkü çok çabuk usuyorum zaten hep kotla takildigim icin kim gorcek ancak özel günlerde ten çorap giyerim😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
anladım genelde kızlar ten çorap giymeyi sevmiyor nedense :D
- +1 yıl
Aynen yazın sicak gerek yok kışın da hava soğuk gerek yok 😀😀
- +1 yıl
ok Ç:D
Ben de ten rengi ince çoraptan french ojeli ayaklarımın görüntüsünü çok seviyorum. Ayaklara o kadar da düşman olmamak gerek
21 Yorumla- +1 yıl
Yani begenilmeside normal
Çoğu zaman hoş oluyor ama kısa çorap gevşeyip bilekten kat kat görününce hiç güzel durmuyor fikrimce normal uzun ilce çorap gayet estetik görünüyor renk dengelediği için ama bir kötü yani tırnağına dahil takılsa hemen yırtılır ve açılıyor ve tabiri caizse sanki cinsel birliktelik yaşayıp dışarı çıkmış gibi görünüyor hoş değil düşündürücü 😀
13 Yorumla- +1 yıl
Yani daha estetik ayakları daha zarif gösteriyor. Yanında yedek ince çorap taşıyan insan çok :D
- +1 yıl
peki senin ayaklarında estetik duruyormu ince çorap :D
+1 yılÇorap ve ayak konusunda çok hassasım
Ayaklar her daim temiz ve mis kokmak zorunda ayrıca çorap olmazsa olmazım23 Yorumla- +1 yıl
anladım peki ince çorap giyiyormusun hiç
- +1 yıl
Çorabın her türlüsünü giyerim aşırı fanteziye kaçmadıkça
- +1 yıl
anladım
+1 yılmevsimine elbiseye göre değişir klasik giyinirim ben ama alışkanlığım yok bu konuda (ne garip değil mi:)
23 Yorumla- +1 yıl
hmm anladım en azından nefret etmiyorsun ince çoraptan :D
- +1 yıl
evet yani... çorapları severim:)
- +1 yıl
bende ayaklarda seviyorum ince çorabı
+1 yılkısa değilde dizine kadar gelen çorapları ev içinde çok giyiniyorum. Hele kış ayları, pijamamı çorabımın içine sokuyorum😂😂
21 Yorumla- +1 yıl
Evde normal yani ev hali sonuçta :D
Genelde bende öyle giyerim alışkanlık olduğunda vaşka çorap giyemiyorsun zaten değişik bir duygu çorap bile seçiyoruz bea helall 😉😄😊
23 Yorumla- +1 yıl
Tul corap daha estetik :)
- +1 yıl
Güzel :)
Valla eskişehirde yaşıyorum senenin bu dönemlerinde genelde içinde "ince" barındıran hiçbir şey tercih etmeyiz eskişehirliler olarak 😂
25 Yorumla- +1 yıl
normal her yer buzzzzzz Ç:D
- +1 yıl
bizim buralar o kadar soğuk olmuyor gene iyi yani :D
- +1 yıl
yaniii :D
+1 yılHava soğuksa hiç kusura bakmayın uzun giyerim. Millete ayakalrimi gostermeye meraklı değilim sağlığım daha önemli😁😊
21 Yorumla- +1 yıl
mantıklı Ç:D
Kesinlikle ince ve kısa daha güzel gösteriyor ama kısa çorabın alışkanlık olduğu kaçınılmaz :D
31 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel :)
+1 yılben diz üstü uzun çorap severim ama kısa çoraplarla vaz geçilmez
310 Yorumla- +1 yıl
peki pamuklumu tül çorapmı daha çok giyiyorsun ayaklarına
- +1 yıl
kısa spor çorap işte uzun giyersem siyah ten çorap giyiyorum
- +1 yıl
peki ten çorap ayaklarını sencede daha zarif estetik çekici göstermiyormu :D
- +1 yıl
bileklerim falan ince zaten ama sevgilim de sevdiği için giyiyorum
- +1 yıl
anladım sevgilinin ayaklarına karşı bir ilgisi tutkusu varmı?
- +1 yıl
ayaklara değil de anime vs izliyoruz biz orda göre göre beğeniyor uzun çorap olayını o yüzden
- +1 yıl
anladım peki ayaklarınla ilgilense seni rahatsız edermi?
- +1 yıl
fetiş olarak mı? hayır neden etsin?
- +1 yıl
fetiş olarak olsaydı diyorum sadece
- +1 yıl
beni ayaklarım için sevecekse sevmesin beni ben olduğum için sevsin yanında başka neremi severse sevsin
+1 yılher zaman topuk çorap giyerim kışın kalın yazın ince
31 Yorumla- +1 yıl
Topuk çorap nasıl oluyor ki :)
Yazını anlarım da, kışın çekeceksin kalın sıccacık çorapları, üstüne pandufunu giyeceksin, ohh mis. Sağlık önemli tabi.
21 Yorumla- +1 yıl
anladım
+1 yılGenellikle spor ayakkabısı giyerim. İnce çorabı pek tercih etmem. Ama bazı durumlarda ince çorap giymek mecburiyetinde kalıyorum.
13 Yorumla- +1 yıl
yani ayakkabı seçimine göre bide tercih meselesi bazıları nefret eder bazılarıda ince çorapla aykları rahat eder daha estetik güzel bulur
- +1 yıl
İnce çorap çok terleme yapıyor ama arada sırada giyiyoruz işte
- +1 yıl
anladım daha çok kıyafetten ötürü giyiyorsun
+1 yılİnce siyah çorap ya da bilekte bence çok güzel duruyo özellikle bilekte çorabın üstüne spor ayakkabı giyince bayılıyorum nedense
11 Yorumla- +1 yıl
Bende böyle siyah ince çorabı seven kızlara karşı ayrı bir sempati duyuyorum :D
+1 yılKIZLARIN ZATEN SÜREKLİ GIYMESI LAZIM SAĞLIK AÇISINDAN HASSAS OLDUĞU IÇIN E BIDE UTANIP GIYEN DE VAR...
13 Yorumla- +1 yıl
ten çorabı utandığından sebeb giyen var mı :D
- +1 yıl
ten değil ya normal çorap benim kastm
- +1 yıl
hı tamam :D ben ten çorap sanmıştımda ben çok yakıştırıyorumda ayaklara ten burunlu çorabı
+1 yılGiyerim.
Bacak bacak üzerine atar hafiften ayakkabıyı çıkartır ayağımı sallarım 😜
Ayak masajı da severim lakin tenimi çeken biri ile 😉12 Yorumla- +1 yıl
tammiyle hayaran kaldım size şu an :D
- +1 yıl
😊 fetiş bir tanıdığım vardı kötü bir tecrübe oldu ama ten uymazsa olmaz
+1 yılkış olmadıkça kapalı ayakkabı giymem kışında bakım bakım üstüne o ayaklar ne zaman dışarı çıkacak belli olmaz öyle değil mi
11 Yorumla- +1 yıl
bilmem ayak fetişti biri ayaklarına anca dikkat eder :D
+1 yılGiydigim ayakkabiya gore degisir. Bazen babet corabi bazen ten rengi coraplar bazende evin icindeyken poncik kedili pamuklu corabim
13 Yorumla- +1 yıl
güzel :D peki ayak numaran kaç?
- +1 yıl
Ne yapicaksin corapmi alicaksin bana nsnsjs
- +1 yıl
:D :D :D
+1 yılEn rahatı Nike roshe her rengini aldım hepsinde orijinal :D içine de babet çorap giyiyorum bazen süperstar falan giyince yarım çorap giyom adidasın
18 Yorumla- +1 yıl
Yani :D ayakkabı ya göre. öğrenciyken öyle giyinir kızlar genelde Ç:D
- +1 yıl
😂 topuklu sevmem her zmn rahatlıktan yanayım 👍🏻😂
- +1 yıl
dimi babet ayakakbıda ten çorap kötü durmuyor ama ya da vans da ya da dolgu topukta :D
- +1 yıl
Bişi anlamadım desem 😂
- +1 yıl
topuklu ayakkabı giymek zorunda kalacağın zamanlarda az da olsa varıdr orda da spor çorap giyemezsin yani :D
- +1 yıl
Bn günlük hayatta hep sportif giyinirim o yüzden hiç giymem ama illa bir düğün olsa sandalet giyerm
- +1 yıl
hayırlısı ya :D
- +1 yıl
😂😊
kardes ayagima sogukta kalin corap giyiyorum topuklu ayakkabida corap giymiyorum tatmin oldun mu su soruya davet etmekten ne anladin cok merak ettim
13 Yorumla- +1 yıl
ince çorap giyen kızlara ilgi duyduğumdan sordum. Ona göre konuşuyorum insanlarla
- +1 yıl
her zaman hacı
İdman çorabıyla dolaştığımı bilirim ne de olsa görünmüyor sıcakta tutuyor ne gerek var incecik şeylere 😂😂😂
16 Yorumla- +1 yıl
tercih meselesi tabi ama bence ince çorap daha zarif estetik
- +1 yıl
Tamam soğuk havalarda haklısında. Peki baharda sıcak havalarda da mı diz altı ince çorap giymiyorsun :D
- +1 yıl
çağımızın hastalığı :D
yazın çorap giymem kışın kalın giyerim havalar hafif ısınmaya başladı mı ince giyerim ayakkabıda ayağım pişiyor
11 Yorumla- +1 yıl
anladım bence tül çorap ayakları daha estetik gösteriyor
+1 yılAyak sever bey kısa çorap yazın kışın da kahverengi uzun kareli çorapları öneririm yazında pembe yarım çorapları öneririm😂😂😂
19 Yorumla- +1 yıl
Hiç estetik değil minik hanım
- +1 yıl
çorabın estetiği mi olurmuş
- +1 yıl
Tül çorap ayakları daha zarıf ve guzel gosteriyor
- +1 yıl
ıyy çoraplara takmışsın ıyy kokusundan rahatsız olmamısın ya
- +1 yıl
İnce çorapsa olmam
- +1 yıl
Fetişim ince çorap
- +1 yıl
Nasıl bir migde var ya inşAllah karın uzun kareli çorap giyerrr😂😂😂
- +1 yıl
Hayırlısı be gülüm
- +1 yıl
Neyse ben kaçtım
+1 yılKısa da giyerim uzun da genelde kaybettiğim için çorap bulunca direkt giyerim. Bir de affına sığınarak ayak fetişti misin?
13 Yorumla- +1 yıl
Evet ayak fetiştiyim
- +1 yıl
Anladım bol şans :)
- +1 yıl
Baya baya şanslı olmak lazım. insanlae çok onyargılı
+1 yılYaaa pff istemiyom sevmiyom sitenin bütün kızlarını buraya topladin yaa niye ayak seviyon kardesim üst baş sorsana 😂
14 Yorumla- +1 yıl
:) ne bileyim ilgimi çekiyor :)
- +1 yıl
penti geldi aklima bak onları bende severim 😂😁
- +1 yıl
Dimi gayet ayaklari zarif gostwriyor
- +1 yıl
Aynen
Vallaha 35 giydigimden her çörap bnde tatli duruyor ama siyah kisalarda da guzel duruyor bir erkegin boyle dusunmesi hoş😊😊😊
18 Yorumla- +1 yıl
Ayakların gerçekten çok zarif :)
- +1 yıl
Sizde öyle hanfendi ama bilmenizi isterim ki ben ayak fetiştiyim :)
- +1 yıl
bence bu yakaladığımız enerji burda kalmasın yorumlarda kalmasın yani :D
- +1 yıl
olmasını isterim tabi :D
- +1 yıl
ama yorumlaşarak ne kadar olacak :D
+1 yılister kisa giyerim ister ince giyerim senin gozune estetik gorunsun diye degil kendi icimde rahat ettigim neyse onu tercih ederim
11 Yorumla- +1 yıl
saygı duyarım
siyah ve ya bordo olmalıdır. Siyahsa ince kısa olmalıdır. Bordoysa kışın vazgeçemediğimiz kısa triko elbiselerin altına giyilebilecek kalınlıkta (çok kalın olunca yakışmıyor şahsımca) kısa olmalıdır.
11 Yorumla- +1 yıl
süper :)
valla ben elime ne geçiyorsa giyiyorum hiç öyle bir takıntım yok hatta bazen babamın çorabını giydiğim zamanlar oldu
11 Yorumla- +1 yıl
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
+1 yılSuper ince coraplar yazin hos duruyor. ya da tullu corap tipleri. kisinsa en kalin coraplar pufidikler tabikide.
13 Yorumla- +1 yıl
bence ince çorap ayakları daha zarif göseriyor
- +1 yıl
Yani zaten oyle. hos. ama kisin pek tercih edilmiyor
- +1 yıl
aynen hava soğuk normak Ç:D
Çorap kesinlikle benim ilgi alanım 😄😄 İnce veya kalın çorap farketmiyor pek ama siyah olmak zorunda
13 Yorumla- +1 yıl
anladım güzel iyiymiş :D benimde ince çoraplar ilgimi çeker kısa bilek uzun fark etmez ince burunlu olması yeterli :D
- +1 yıl
tabi biliyorum da :) siyah ibnce ayakları daha üstün gösteriyor ya :D
+1 yılSpor ayakkabıda kısa ama botların içine kapkalın uzun havlu çorap botların üstüne kadar çekersin oh mis
11 Yorumla- +1 yıl
anladım
+1 yılkısa çoarp giymeyi daha çok severim ama kışın botumun altına uzun giyiyorum pantolonum dışarıya çıkmaması için
11 Yorumla- +1 yıl
anladım güzel
+1 yılBen genelde babet çorap giyiyorum pek hoşuma gitmiyo ayakkabıdan çorap gözükmesi. ince çorapla da rahat edemiyorum
11 Yorumla- +1 yıl
pekisi
+1 yılher daima çorap😍😍 çorapsız gezmem yatarken bile çıkarmam sıcaktan kavrulsam bile yazın babet çorap kışın yünlü ❤
11 Yorumla- +1 yıl
Pekisi :)
valla ben ayaktan nefret ederim çorapsız gezmem genelde misafir geldiğinde ve çorapsız olduğumda saygısızlık etmişim gibi hissediyorum 😂😂
110 Yorumla- +1 yıl
Enteresan genelde. pamuklumu giyorsun :)
- +1 yıl
Bence ince en estetigi :)
- +1 yıl
Abladimda bu diz alti coraplardan bahsediyorum o mu col dikkat cekiyor :)
- +1 yıl
Saygi duyarim :)
+1 yılHer çorap her yerde giyilmez şahsen rahatıma düşkünüm özel bir yere gitmediğim sürece kısa çorap candır :) :)
13 Yorumla- +1 yıl
tam anlamadım ama :)
- +1 yıl
bu soket çorapmı can olan :D
- +1 yıl
Kısa çorap :)
Valla özel günde sıcaktan yansamda patik giydiğim oluyor benim canım ayaklarının estetiginden daha önemli
11 Yorumla- +1 yıl
bir değişilsin ya :D
+1 yılBende giyiyorym o babet coraplarından sevgilim çok çekici buluyor😁😁
21 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel. Tul babet çorabimi giyiyorsun
+1 yılNormalde hep spor giyiniyorum bu yüzden de genellikle babet çorap ya da bilek çorap giyiyorum
21 Yorumla- +1 yıl
güzel :D
+1 yılBuldiysam ince ve kisa tercih ediyom. kis ayiysa kisa hala gecerli ama ince degil
25 Yorumla- +1 yıl
ince çorap daha estetik ama :D
- +1 yıl
Ya kis ayinda corabi kimse gormez ya onumu dusuncem o sogukta yazin estetik estetik giyerim olur mu
- +1 yıl
:D zaten yaz geldi :D
- +1 yıl
Yazin da belli bir sicaktan sonra giymiyom ama ben ya. siyah elbisenin altina hos durur ama 🤔
- +1 yıl
Evet ben daha çok burunlu siyah ince çorabı çekci buluyorum
- Devamını Gör (1384)
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar