AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Ben kışın her telden giyerim. Ama yazın ince ve siyahı tercih ederim.
güzel ayakları daha zarif gösteriyor ten çorap
Babet çorabı veya kısa çorap elbette. Kışın bile kimse bana uzun çorap giydiremez.
güzel peki ten çorap giyiyormusun?
Zorunluluk olmadıkça sık giymem. İlkbahar geldiği an açık ayakkabı, no çorap. 😀😀
hadi ya :D
Lanet olası o siyah ince ve kısa çoraplar adeta bağımlısıyım. Çok cool değil mi ☺️
Evet baya öyle ayakları üstün gösteriyor. Benimde burunlu olanlara ayrı bir ilgim zaafım var :D
benim ayaklarim zaten ince ve uzun yani her cesit giyiyiorum ama babet coraplar cok guzel sbhfjs
anladım ince çorap bence deha çekici :D
kalınlarda tatlı gosteriyor avdjabdja
:) saygı duyarım :D
Bende ince tül corabi daha cok seviyorum ten rengi😍
ne güzel severim ben ince çoraplı ayakları
Belli oluyor üye ismin bile onla ilgili olduguna göre
😳😦😶
yani insan ayak fetişti olmasın işte :D
Elbisede felan inçe çorap giyilir yani ben giyiyorum
tül çorap ayakları daha çekici gösteriyor bence
Kısa olanlarmı
evet burunlu olanlar
Hımm olabilir
evet peki ayak numaran kaç :D
Ne yapacan ayak numaramı😄
çaldıracam :D
Ayakkabısına göre değişir. Bileklerim gözükmüyorsa kalın çorabı giyer çıkarım rengarek hemde
Anladım tül çorap bence daha estetik :D
Kesinlikle, hem daha şık hem de her kıyafetle uyumlu!!!
katılıyorum :D
bncede cok zarif duruyor ama kısın tabıkıde kalın corap gıymelıyız ozellıkle babet corabı
tabi sağlık açısından önemli :)
Ankarada yaşıyorum yaza kadar çorap seçme gibi bir lüksüm yok 😂
Aynen :) ama çılgınlar var yani :D
Ben ama haksızlık en iyi görüşü senmişsin beni daha yeni soruna davet ediyorsun 😜
Yeni sorumada davet ederim sorun değil :D
😝😝😝
:D :D : D
birşey sorcam ya hep ben bu sayfanın bildirimlerini alıyorum neden acaba
takip listende oluduğunda olabilir aslında
hayr Allah im yaaa !!!
ne oldu ne bileyşm o zmaan engelle gelmesin bildiri
😂😂😂😂 hahah nerden anladın? Ama başkalarını da takip ediyorum ama görmüyorum bildirimleri
yanlışlıkla sen bu soruyu takip etmiş olmayasın janım
nasıl oluyor ki
ben severim, özellikle ince ve kısa çorap hoş duruyor
Bencede tammiyle öyle. Daha estetik ve çekci gösteriyor ayakları :D
ten rengi corap giyerim ve file corap yırtık pantolonla falanda güzel oluyor
Guzl secim
Çok severim ayaklarımda küçük narin ve ince çok daha güzel gösteriyo ayakları 😄
Aynen :D
Evin içinde gitmemek tercihim :) ama dışarıda ince çorap :)
Gayet mantıklı ;) peki ince corabi burunlumu burunsuz mu giyersin?
Burunsuz
Guzel :)
çok kiz vardir herkez kisa ve ince corap giyo zaten
Ben fark etmemisim galiba :)
ince veya kısa fılelerden olacak. ılla da sıyah olacak.
siyah ayakları daha üstün gösteriyor :)
ayak severler anlar :)
tabikide :D hemen dikkatini çeker D
Kışın bile ince çorap giyerim 😂 siyah ince desenli yarım çoraplar daha rahat ve seksi duruyor ayağımda
çok hassas noktamdan vurdun bak :D
Nicke ve paylasima dikkat ettimde ayak fetişisti misin sen?
evet ne var ki?
Birsey olmadi merak ettim.. Hatta hep merak etmisimdir bir gun boyle birini gorursem soracam demistim. Ayagin neresi etkiliyor sizi? Sonucta hergun ayakkabi icinde terleyip kokan bir organ kendisi
etkiliyor yani anca bu kadarını yazabilirim buraya
Dogru anlamam mumkun degil tabiki
Yani
Uzun kısa çorap farketmez ama siyah çorap asla giymem
Pekisi
farklı orjınal ve herkesçe ilginç bulunan çorap kolleksıyonum vardır
Demekki sadece ayakkabi delisi kizlar yokmus :)
çorap ayakkabı ve çanta delisiyim :))
Çorap koleksiyonunu görmek isterdim
Benim giydiğim çoraptan sana ne? Bunun için mi görüşe davet ediyorsun be adam? Piyasa çeşitli sevicilerle dolu. Telefondan tahrik olan mı, etekten mi vs. çorap komiğime geliyor. kesin çamaşır iplerine asılanlara da dadanıyorsundur değil mi? Çocukluğun nasıl geçti?
Aman hii kizlar zarif olsun kizlar nazik olsun kizlar seksi olsun kizlar zayif olsun kizlar hayvansever cocuksever hosgoruslu sarisin olsun kizlar ince olsun kizlar ince corap giysin kizlar da kizlar pardon da sen ne b*k yicen sen ne yapiyonnn nee coraplarini cikartip onlara sarilarak uyuyonnnn iste siz busunz bizden de fazlazni beklmeyin misal ben babamn coraplarini giyiyorm onlar daha sicak tutuyorlar biz de insaniiiizzzzzzz lnnnnnn😠😠😠😠😠
Sain ol😅
Sakin*
bende tek renk ama farklı renklerde olabilir tabi ayakkabıya göre değişir şekilli olmasın kısa olsun uzun giyemiyorum bide cicili bicili abbet çorapları baskada yok :D:DD
cıkssss olmaz ten çorap olması lazımdı :D
değişkenlik gösterir ama çorabım görevi ayağı sıcak tutmak değil midir?
kışın evet de havalar sıcakken :D
dantel çorap daha çok kavurur ayağını
bilmem ten çorap daha estetik hoş duruyor ayaklarda
orası doğru ama güzellik için kendimi rahatsız edecek değilim. 😂
:D anladım :D
Kesinlikle. Çok kadınsı bir hava veriyor gayette hoş duruyor 😊
Severim ben tül çoraplı ayakları :D
kalın kış çoraplarımı üstüne patiklerimi geçiririm tarzim bu :D
Peki :)
harika demi
Estetik degil ama ;)
estetiklik önemli değil
babet corabi tercoh ediyorum sadece topukluda ince ten giyerim
ama ince ten çorap ayakları daha esetik çekici göstermiyormu :)
cogu erkek corabi seviyo ama kiz icin degisen birsey yok biz sadece ayagimizda bisey olsun diye giyiyoruz sizi dusunerek corap giymiyoruz senin hosana gidiyosa onu bilemiycem giyenlerle yetin
babaet giyim giymeyim sıcaktan oldugu için giyniyorum :D
ten çorapmı giyiniyorsun anlamadım ben snei :D
yok ya corap giyms desinler die dıynıyorm o kısa corabı yoksa sıcakda ne corabi :D
ben var seni anlamamamak :D
normaldir sıkıntı yok
Ben genellikle spor ayakkabi giyindigim icin penye patik corabi tercih ederim hem ayaklarim adiyaman gunesinde kararmaz :)
Anladım :D ten çorap daha estetik ama :D
Kırmızı ince kısa cok kibar duruyor benim ayagimda 👠
ince çorap ayakları daha zarif gosteriyor
Zaten zarif çorapta pekiştiriyor
😁😁
bileklere kadar olan ince çoraplarımı giyiyorsun janım
Kısa çorap giyiyorum uzun çorap giyemiyorum malesef
INce corap giyiyor musun peki
genel de çorap giyerim patik çorapları düğünler de ince parlak ten çorap giyerim onun dışında yok
Ten çorap ayakları daha estetik gösteriyor.
evet biliyorum :)
:) kisa ten çoraplarda kot pantolonda kotu durmuyor yani ;)
evet ama genel de spor ayakkabı giydiğim için :D
Şahsen erkek çoraplarını seviyorum birde Hayvanlı olanları :)
aferin sana
kısa çorabı tercih ederim uzun giydiysemde kıvırırım
ten çorap giyermisin peki?
ince ten rengi çorap mı?
evet
ten siyah grii :D
ciddiyim piskopatsın çorap diyon
sağlık olsun
Evet
Sen ve senin gibiler bulunduğunuz o acizce ve sapıkça düşünceyi terk edin artık
Sende haklısın hep sapıklarla haşır neşir olmuşsun...
He öyle değilsin yani
kimsenin ayaklarını alı koymadım
Ahhahaha ayak fetişiniz mi var? 1000 küsür kişi de cevaplamış çıldırıyorummm hahahhahha
sevmiyormusun ayak fetişlerini?
sadece gerktiği zaman giyerim alışkanlıgım yoktur aama giyince hoş duruyor
ten çorap candır :D
alışkanlık mı bilmiyorum ama onlar olmadiginda kenimdi kötü hissediyorum
enteresan :D
Bende bayılırım kısa çorap giymeyi ama siyah beyaz veya gri olcak renkli desenli falan sevmiyorum 😂
güzel :D
Bulduğum çorabı giyerim daha bugün 10 çeşit aldım 😂😂
:D iyiymiş ben ince çoraplırı daha estetik çekici buluyorum
ayy ben kısa çoraptan başla çorap giyememki bu benim sorum 😀
ne güzel peki ince çorap hiç giyiyormusun :D
cok nadir yani hep kısa giyerim
ben çoğunluk kısa giyiyorum hoşuma gidiyor napak😂😂
tül çorap daha estetik ama
evet kısa tül çorap hoş ama üst kısmını sevmiyorum
babet tül çoraplarda var aslında :D
ben ondan bahsetmiyordum ama fena vuruldum şuanda😂😂
neye vuruldun ki :D
çoraplara😂😂 hayatımı kararttılar fgsdgfsdfg😂😂
Ben hiç sevmiyorum nedense. Yakışmıyor. Ama olgun kadınlarda görünce hoşuma gidiyor.
Anladım benim için diz altı olması yeterli tül çorabın
çorap giymeyi sevmem ki ben. spor ayakabı vs giyersem kısa çorap giyerim mecburiyetten.
anladım
947 cevapp mııı lütfen söle nasıl yaptın sen bunu ya =D
Davet ettim cevaplarıdlar :D
vay vay akla bak hele sen =D tahmin etmiştim aslında. s
asdasdasdasdasd
o nasıl güzel bir randomdur yarabbi hahahah =D
yaz geldiği için mecbur giyecegiz çünkü ayakkabının dışından kötü duruyo çorap bence...
Tül çorap daha estetik
Benim için uzun çizgili çorap daha tatlı duruyor.. İnce çorap çok kadınsı.
Anladim
çorap dediğin ya beyaz ya da gri topuk çorap olacak
Saygı duyarın
Kibar durması önemli benim için onun haricinde uzun kısa fatketmiyor
Daha estetik gosteriyor tul corap ayakları
Bilmem Allah vergisi ama ayaklarimi çok hoş bulmuyorum
Anladim peki neden
En iyi görüsü zaten secmisin napmaya geleyim soruna... söylemiycem fikrimi 😒
sağlık olsun :D
Kesinlikle bot giydiğim icin yaz kiz kisa coraplar giyiyorum
Kis olucak *
Peki tül çorap giyiyor musun hiç?
Yok giymem
anladım
kısa çorap olarak erkek çorabı giyiniyorum hem rahat hem daha güzel.
Anladim :D
mevsimine gore ne yani kısın kisa ince çorap giymenin anlamı ne 🙄
Yazin dusunursek bence ayaklari daha zarif gosteeiyor
yazin zaten ince giyiceksin kalin giyecek halin yok mevsimine gore dedim zaten dikkat edersen 😀
Anladim :) bence ince corapli ayaklar daha zarif ve cekici
peki 🙂
Spor ayakkabı giyiyorsam kesinlikle gözükmemeli ayakkabıdan. Ama bir topuklu botla mini elbise veya eteği kombinliyceksem dizüstü siyah kullanırım.
evet :)
ben uzun çorapları seviyorum ama kilotlu çorap değil. hoşuma gidiyor
Anladım bende ince çoraplı ayakları daha estetik buluyorum
Giyerim ama işte 41 numara ayakta nazik durur mu hiç bilemem orasını
Hiç olmamasından iyidir her halde :)
bende severim kısa çorap :) uzun çorap ne ki nene işi :))))
:) ne güzel peki tül çorap giyiyor musun hiç?
yok sevmem :)
özel gnlerde düğnlerde flan gyerim
36 numara ayak istesende kaba duramıyor cocuk ayagi gibi ayni
aynen :)
Siyah kısa ama ne çok ince ne çok kalın çorap iyidir.
pamuklu çoraptan bahsediyon sen :D
Evet, iyi geliyor ayaklarima o yüzden. .. Zaten uzmanlar da tavsiye ediyor diye hatırlıyorum teri emiyormus ayaklar daha sağlıklı gorunuyormus pamuklu olduğu için.
iyi güzel
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!