
Bugün hayatım boyunca ilk defa bu kadar kısaldı tırnaklarım çok önem veririm takıntı oldu birazda heralde ondan. Gerçekten sizce de nasıl duruyor? 😭😭😵😨

Bu bile itici biliyor musun? uzun tırnağı emin ol hiçbir erkek sevmez inan bana pislikten başka birşey gelmiyor onları görünce. yüzün ne kadar güzel olursa olsun ki öyle inan bana tırnakların uzun ise yüzünün hiçbir etkisi olmaz erkekte.(bazıları haric)
Uzun olsaymış iyiymiş yahu
Ne güzel tırnakların var. Bence uzatma. Böyle çok hoş. Ayrıca tırnaklarının güzel olduğunu bile bile bu soruyu sorman saçma
alışırsın çok şey yapma d:D
Cevap
39Cevap
Gayet güzel ve orantılı bu hali çok daha doğal duruyor ama eski hali hangisi 2 fotoda birbirlerine benziyor
Parmakların yerinde duruyor hala bence o kadar takıntı etmemelisin tırnaklarını nasılsa uzayacaklar ve o kadar da kötü görünmüyorlar
Uzun tırnak gördüğümde içindeki kir ve pislik varmış gibi geliyor. Bu da çok iğrenç. Kadınların uzun tırnak sevdasını anlamadım gitti. Bence bu bile uzun. Sonuçta gayet güzel bir el ve tırnak yapın var.
Haline şükretmeyi denedin mi biz insanlar çok nankörüz dert diye düşündüğümüz şeylere bakarmısın şu an Suriye'de veya Irak'ta ki bir kız olsan acaba ne düşünürdün bazen şükretmeliyiz elimiz ayağımız sağlam bence denemelisin
bişey diyim mi?
bedava verseler almam seni.. hiçbir işe yaramazsın sen..
sevsek sevilmezsin. dövsek dövülmezsin..
ne acayip bişeysin sen ya
Bu ellere ancak bu tirnaklar gider daha uzunu bence hos olmaz 👍
Şu an boyu iyi fazla uzun tırnak basit görünüyor, ben bu boylarda kullanmaya özen gösteriyorum
Keske bunu dert edecek kadar sorunsuz olsaydı herkes
Ben hiç sevemem ya uzun tırnaklarını iğrenç geliyor
Böyle gayet hoş tırnak uzatmak ta nedir. Bundan uzunu korkunç
Güzel duruyo bence ❤️ bide bordo oje sür mikemmel ❤️❤️❤️
O çok kısa dediğin tırnaklar hayatımda uzattığım maksimum boydur 😂
Bu sefer kısa olmuş ama ellerin her vakit çok güzeller.
Tırnak yapın çok çok iyi. Evet kısa biraz :\
Ben haşırt diye yırtmayan tırnağa tırnak demem:/
yok ya bence hala güzel :D
Baş parmağın baya çirkin diğerleri de eh işte
gayet iyi hatta böyle kalsın :))
Kıyamam sana ya :) bence böyle gayet güzel :)
Yok o kadar da kötü değil
Boyle daha iyi bence.
Aman ne büyük dert (!)
Tırnakların zaten büyük kısa kullanmalısın
Gayet bakımlı ve hoş.
Tırnaklarını bu kadar bile tutmuyotum
ideal tırnak boyu bence 😏😏
Gayet düzgün vede bakımlı bence
Dert ettigin sey bu olsun ya :)
Uzun bile
Gayet bakimli duruyor
Güzel bence olmasa da olur tabi
En guzeli boyle bence
Şeytan evsiz kalmış desene😂😂
İgrenc ya kadinda uzun tirnak buda igrenc
yok yok çok tatlı görünüyor canım
Çok şık ve çekici
Tek derdin bu olsun.
Kırmızı oje sür handjobluk olsun.
Ayak parmaklarında kırmızı oje sürüyormusun :P
yerim o tırnakları çok hoş
derde bak yarabbi...
Koku sende uzar. d
böyle ıyı
Güzel görünüyor
Güzel takma
Güzel bence
normal
Güzel.
yo çok güzel olmus
Bence buna takılma
Iyi kötü deyil
berbat
DiyorumBenツ
4 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar