"Yüzü güzele kırk günde doyarsın, gönlü güzele kırk yılda doyamazsın" derler sizler hangisiyle doymak istersiniz bu ambalaj merağı neden?

"Yüzü güzele kırk günde doyarsın, gönlü güzele kırk yılda doyamazsın" derler sizler hangisiyle doymak istersiniz bu ambalaj merağı neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes ambalaj peşinde ve o ambalajı daha janjanlı yapacak cüzdan peşinde bunun adı aşk değil menfaat en ufak bir zorlukta sonuç ayrılık insanlık nereye gidiyor böyle diye düşünüyorum bende
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
"Yüzü güzele kırk günde doyarsın, gönlü güzele kırk yılda doyamazsın" derler sizler hangisiyle doymak istersiniz bu ambalaj merağı neden?
Cevapla