Yüzü güzele kırk günde doyarsın, huyu güzele kırk yılda doyamazsın...

Evet arkadaşlar bu söz hakkında siz ne düşünüyorsunuz görüşleri alalım bakalım ? Herkese iyi akşamlar şimdiden çok teşekkürler :)
Güncellemeler
+1 yıl
bu soru puanı haketmiyo mu ya :)
Yüzü güzele kırk günde doyarsın, huyu güzele kırk yılda doyamazsın...
Cevapla